Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Billie1

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:58

Ik vind 50 euro per maand niet veel Lienek, zeker niet voor zoveel dagen en wat je biedt!
Ik vraag 25 euro per maand, maar meer omdat ik dan het idee heb dat er wat serieuzere mensen op afkomen, mensen die geen bijdrage kunnen leveren maar wel serieus zijn heb je uiteraard ook maar ik hoop zo toch de selectie wat te beperken :) Uiteraard is een fijn iemand veel belangrijker, ze hoeft niet mijn onkosten te betalen maar gewoon goed voor mij paard te zijn :j
Zoektocht is wel moeilijk heb ik gemerkt, hier in de regio toch niet zo veel aanbod :n

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:23

Nou meisje wat was komen kijken voor bijrijden en heel enthousiast was, is alweer afgehaakt.. vond het toch te ver fietsen... zucht.. daar gaan we weer :+ ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:26

Maar je weet toch op voorhand of je het qua afstand haalbaar vindt om te fietsen of niet? := Of ligt dat nu aan mij? :+

Rchell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:28

Ja daarbij was dat het eerste wat ik aan haar vroeg toen ze aankwam op stal: was het goed te doen qua afstand?.. ze gaf aan dat het 15 min verder fietsen was dan haar werk.. dus geen enkel probleem.. en nu ineens wel.. nou met zo'n motivatie laat dan maar zitten.. :+ ;)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:30

Onee die herken ik maar al te goed...pfffff heb er al een paar gehad die daarom deden afhaken :(
Ja dat moet toch haast maar ze dnken er echt niet goed over na....

Ik heb er vrijdag weer een langs gehad maar heeft een paardje dichter in de buurt gevonden en nu krijg ik er a.s. vrijdag nog weer een....nu maar hopen dat die wat wordt, wordt er zo moe van :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:36

Ik ben na 1x proberen al blij dat ik ze eigenlijk toch niet nodig heb :')
Pas op, ik blijf het zeggen, het is echt een pracht van een meid (en haar zus trouwens ook), ze is erg enthousiast, komt door weer & wind etc. etc., maar gewoon nog te jong voor mijn type paarden ... Zo'n meiden moeten gewoon een paardje hebben dat ze uit de weide kunnen halen, fijn borstelen, dan longeren of rijden en dan terug kunnen verzorgen.. Gewoon lol met je knol .. Ik heb zelf wel lol met mijn knollen, maar op een ander niveau .. Als ik grondwerk met hen doe en ze doen mooi mee dan ben ik dolgelukkig, maar anderen zien niet eens waarom ik zo gelukkig ben :+ Dus dat kan je van een 12-jarige ook niet verwachten natuurlijk...

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:42

Juist, ik doe ook veel grondwerk met mijn jonge paarden en als ik dan helemaal maf sta te doen van geluk dan staan de andere pensiongasten mij aan te kijken of dat ik gek geworden ben :o en dat zijn allemaal meiden die op redelijk niveau rijden laat staan als een meid van 12 of 13 dit moet doen!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 13:45

Ik meld me ook weer is even na lange tijd, zoek geen bijrijder. Maar ben een stille meelezer, merk wel dat veel mensen een bijdrijder(ster) zoeken inplaats van iemand die een verzorgpaard zoekt.

Vind soms de bijdrage die er worden gevraagd echt te groot. :j

Met het grondwerk herken ik heel goed, doe ik dat met me paard word ik ook wel is raar aangekeken als het lukt en ik heel blij ben. En voornamelijk door de mensen die op een goed niveau rijden.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:28

Nou. ik zou het wel weten als ik bij jullie in de buurt zou wonen. Zelf heb ik wel een verzorgpony.
En ik doe er ook alleen maar grondwerk mee. Ik vind het juist heel leuk om te doen. (en ik ben 16) dus die mensen zijn er zeker wel hoor bou bou en Sabine.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:29

Waren er maar meer die grondwerken ook leuk vinden....

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:32

Zoek kop op die zijn er altijd!! je hebt juist een goede als ze niet alleen voor het rijden komen!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:37

Hihihihi ja ik had er vrijdag een die heel graag "alleen" maar grondwerk wilde doen maar ik vind het belangrijk dat er ook wel eens gereden word en dat er wel eens een lesje genomen wordt (vanwege gewicht bij deze leuke meid niet mogelijk) , nu heb ik al een meisje lopen die alleen maar wandeld en zoek ik er iemand bij die ook kan rijden :o

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:38

Zo ik krijg om 4 uur een meisje! prijs was prima en ze belde mij op :) Toont al initiatief door te bellen toch?
Ze klonk erg aardig dus ben benieuwd.
Morgen komen er nog 2 kyken, een vrouw voor 2x in de week rijden (ik vind dat prima, hoe meer beweging hoe fijner, en zij wou graag op buitenrit kunnen met een rustige pony) plus een meisje dat gister ochtend kwam maar toen een beetje heimwee naar haar oude pony kreeg toen ze eenmaal erop zat..

Dus opzich heb ik nu even niet te klagen :) wanneer je het niet verwacht he....

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:38

Ooo spannend, zo krijg je niets en zo komen er drie tegelijk!!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:40

Zoek schreef:
Hihihihi ja ik had er vrijdag een die heel graag "alleen" maar grondwerk wilde doen maar ik vind het belangrijk dat er ook wel eens gereden word en dat er wel eens een lesje genomen wordt (vanwege gewicht bij deze leuke meid niet mogelijk) , nu heb ik al een meisje lopen die alleen maar wandeld en zoek ik er iemand bij die ook kan rijden :o

Oke. dat is wel jammer.
Graag had ik haar ook nog bereden. Helaas zit dat er niet in omdat de eigenaresse het niet wil.
Dus wie ben ik dan om mijn zin door te drijven?! Op deze manier vermaken we ons ook en we leren veel van elkaar.
(oke. ik vooral van haar XD )

spannend . ik ben benieuwd of het wat wordt :D

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:41

ow haha dat wist ik niet!! *voelt zich net zo blond als wit haar uit een flesje*

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 14:42

LeonieL schreef:
Zoek schreef:

Oke. dat is wel jammer.
Graag had ik haar ook nog bereden. Helaas zit dat er niet in omdat de eigenaresse het niet wil.
Dus wie ben ik dan om mijn zin door te drijven?! Op deze manier vermaken we ons ook en we leren veel van elkaar.
(oke. ik vooral van haar XD )

spannend . ik ben benieuwd of het wat wordt :D

En waarom mag je niet rijden??

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:13

Ik ben ook wel benieuwd waarom je niet zou mogen rijden?! Het is toch juist fijn als iemand de paarden beweging kan geven.

Ik heb 2 nieuwe bijrijdsters, het meisje dat gister kwam was erg enthousiast en het klikte ook goed tussen haar en de pony. De vrouw van vandaag was ook enthousiast, en komt op de zaterdag en woensdag rijden! *\o/*
Vanavond nog 1 meisje die maandag al was geweest.. ben benieuwd hoe ze het deze keer vind.

Al met al ben ik blij dat de pony's nu beweging krijgen,

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:16

Gefeliciteerd!!

Jeetje ben jarloers....ik geen een en jij 2...hihihihi

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:41

Zelf woont ze heel ver weg. Maar ze wil de verantwoordelijkheid niet. Stel: Ik val eraf. Dan heeft zij een probleem. Resultaat: Pony die helemaal niet (of nauwelijks) gereden wordt.
Wel balen dat jullie nogsteeds niets kunnen vinden.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:42

Zoek schreef:
Gefeliciteerd!!

Er komt er vast wel iemand, ik denk dat het tijd nodig heeft.. het is immers ook crisis, mensen gaan meer op hun uitgaven letten.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 19:18

Lienek schreef:
Zoek schreef:
Gefeliciteerd!!

Er komt er vast wel iemand, ik denk dat het tijd nodig heeft.. het is immers ook crisis, mensen gaan meer op hun uitgaven letten.

Hihihihi ja? Ze hoeven niets te betalen?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 20:50

oh oh grapje! Daar las ik even overheen, nou dan moet het toch snel goedkomen... :o Waar zit je precies?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:11

Mijn paarden staan in Enspijk, dit is vlakbij Geldermalsen/Deil/Leerdam en voor diegene die niet weten waar dat is :D dan is het vlakbij Zaltbommel.

Komt vanzelf wel, ik wacht al zo lang dus ik krijg er gewoon een die perfect is en nooit meer weg wil..hihihihi

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:31

En dat vind ik nou positief denken!
Peerd en ik zitten nog in proefperiode (van bijrijder), maar heb goede hoop!