amyyy55 schreef:lifaya schreef:Ja sorry hoor, maar die moeten dus echt NOOIT een eigen paard nemen, tenzij ze die op een vol-pension zetten en slaafjes hebbenNee ik doe ook graag de vieze klusjes, hoort er nou eenmaal bij
al moet ik zeggen dat hengsten-urine echt VRE-SE-LIJK stink
Die moeten inderdaad geen eigen paard nemen! xD
Ikzelf vind klusjes doen zelfs leuk, dan heb ik het gevoel dat ik echt wat gedaan heb![]()
Tis natuurlijk heel leuk en aardig als je een verzorgster heb die goed met je paard omgaat, maar 't lijkt me lekker als ze niet bang zijn voor vieze handen.
Ik doe nu een pony op een doe-het-zelf- stal.
Daar hoef ik maar 1x in de week te komen, maar ik kom vaak tussendoor, om gewoon uit te mesten water bij te vullen of binnen/buiten zetten.
Dat is gewoon leuk!, dan help je tenminste goed. (naar mijn mening)
Helaas nog geen ponytje erbij gevonden D: (heb teveel tijd over! dus dan maar eentje zoekn)
Moet wel zeggen dat sommige verzorgsters als slaven worden gebruikt, als ik sommige verhalen hoor.
Ja ik vind ook dat je zelf ook wel wat moet doen, ik heb een verzorgpony maar ik vraag wel is zo van moet ik even helpen maar nee hoor dat hoeft nooit

De eigenaar vind het al leuk genoeg dat ik met die pony bezig ben zegt hij

Ik poets die pony altijd eerst vind die leuk

Daarna ga ik ermee stappen of longeren, natuurlijk niet elke dag maar meestal om de dag

En als de eigenaar de stalleen heeft uitgemest staat hij meestal nog te kijken laatst heeft hij misschien wel een halfuur lang staan kijken

Vond hij leuk dat ik ermee bezig was

Ooooo dat vind ik nou wel een beetje overdreven maar als ik bijvoorbeeld een keer de stallen zou moeten doen of iets anders zou het me niks uitmaken, wamt meestal zegt hij:
Ga jij Dorette maar borstellen en dan stappen of longeren dan mest ik de stallen wel uit, vul ik het water bij en geef eten
Dan doe ik dat ook maar.