Heeeeii. 
Het is rustig hier vandaag 
Kom net terug van Tinkerbell, ging wel lekker! In vergelijking met gisteren, het was ivm carnaval al een week geleden dat ik had gereden dus madam zat bomvol energie, eerst longeren waarbij ze uit haar dak ging en onder het zadel was ze ook al niet te pruimen. Gelukkig was ze vandaag wel een schatje 
Ben trouwens weinig online geweest, I know. Maar dat heeft een reden en die snappen de meeste van jullie wel
. Heb gisteren heel veel afleiding gezocht en heel veel gedaan, 's ochtends op de "oppas-pony's" van een vriendin gaan rijden (lees: 2 paarden en 3 pony's, eigenaren op vakantie). Ik reed op Mistery, sportpony die wordt uitgebracht in de SGW, echt een lekker dier, heb er een filmpje van en die zet ik nog wel een keer op de computer. Daarna ben ik met mijn beste vriendin naar Tinkerbell gegaan, gereden dus. Daarna met bf naar de dokter en filmpies gehuurt, bij haar gegeten en daarna filmpies gekeken, daarna gaan lopen in het bos (bf woont in het bos, ik vlakbij
) & tijdje op een bankje gezeten, gewoon lekker ontspannen. Daarna nog gejumpt
En de andere film gekeken
& daar blijven pitten.
Voel me vandaag echt een stuk beter, zolang ik niet teveel alleen zit en veel afleiding heb komt het wel weer goed.
Oja, ik mag iets aan mijn ouders vragen als ik Havo4 haal
dus iets waar ik echt voor zou gaan werken, maar het moet wel reeël blijven, dus een paard mag ik niet vragen
Weten jullie iets leuks?