Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
in de zomer ben ik zelfs nog om 10 uur 's avonds op stal...nu kan dat echt niet meer..
nu niet meer!
De bak was kletsnat! Het ging wel lekker, alleen na een half uur deed m'n been zo erge pijn dat ik niet eens meer been kon geven! M'n rechterlaars zit namelijk zo onwijs strak laatste tijd.. Maar even op laten rekken dan
Toen had een vriendin van mij het even overgenomen. Ging niet zo heel erg goed
Lekker met je hoofd in de lucht en vooral niet luisteren naar de hulpen haha! Mijn paardje

) ik deed de wonen, trompetter + folders op vrijdag. maar de wonen is naar een andere 'uitgever' heen en die brengen andere nu rond..dus nu alleen nog trompetter + folders. en op de zaterdag 't zondagsnieuws + folders..vandaag 6 folders

maar die vriend was wel bereid even kennis te komen maken haha (alsof je je vriendje gaat voorstelle
) en dan daarna ga ik nog even uitgebreid praten van dat ik oud en wijs genoeg ben en dat er alleen maar bekenden komen enzo (mn ouders zijn zooo ouderwets
)
) en morge al om 7 uur naar stal...ik ben benieuwd hoe het gaat
morgen kom ik zeker niet op bokt hahah ben al blij als ik kan slapen...ging gister pas half 1 slapen en werd om 5 voor 7 wakker en moest om 10 over 7 alweer naar mn werk...oepss!!
.. heb t nog wel gehaald gelukkig
braaf kind 
hihi..en ik laat morgenmiddag/avond wel weten hoe het gegaan was

Ehh... ik weet het niet
is me moeder ook weer blij..
strand
lijkt me echt vet
(nog nooit op strand gerede)
(de manegels van vanmorge..gespronge en .....
)
lol
met de galop wil ze altijd schijte
maar ik moet ur dan door drijve/slaan.. en toen begon ze ook weer te bokken enz. en lol ..
en ik wou naar links en dita bokte en wou de andere kant op...vloeem..daar ging patty. ik hing dus bij haar,,hoe weet ik niet maarja
en ineens d8 ick van heej..ik klim er gewoon weer op. dus patty klimt weer op de pony terwijl die nog aant rennen en gek doen is..gaat zich goed zitte en drijft ponytje door en gaat vrolijk verder.
(wat daar dus hoog is
)
(zei lesgever)
(<zei lesgever
)
(donderdag ging dus wel heel goed..in stap, draf en galop. + met balkjes draven) ze liep wel best goed naar beneden en redelijk voorwaarts. (heb wel veel moeten drijven en vaker tikje geven maar dan nog
ie heeft geen 1 keer gezecht dat ze actiever moest voor + na het galopspectakel
)
al geleze?
vertel k es wat