Ja ik ben in de zomer ook tot s'avonds laat op stal! nu niet meer! @ pattypaard, bahh kranten lopen! Dat moet ik op woensdag, de huis-aan-huis krant! heb echt super lekker gereden. Vanavond heb ik ergens een soort Dropping in een bos! lekker spannend!
Zo ik heb m'n les gereden De bak was kletsnat! Het ging wel lekker, alleen na een half uur deed m'n been zo erge pijn dat ik niet eens meer been kon geven! M'n rechterlaars zit namelijk zo onwijs strak laatste tijd.. Maar even op laten rekken dan Toen had een vriendin van mij het even overgenomen. Ging niet zo heel erg goed Lekker met je hoofd in de lucht en vooral niet luisteren naar de hulpen haha! Mijn paardje
uhu idd.. ik ook wel vaker,, en nu kan t nog net tot kwart over 5 echt op zu'n laatst..en dan vind me moeder t al donker. egt k*t.
k rijd nu dus ffkes niet meer op nike want t is nog steeds niet goed met der been..en op mariska rijd ik zo goed als nooit meer maar longeer ik haar meer enz. en nu begon francien(de vrouw daar) weer van ja mariska vind rijden wel nog leuk enz. en je moet er gewoon op rijden. maar ze komt nooit kijken dus hoe kan ze dat weten? mariska vind er niet echt meer wat aan dus daarom zou ik maar op haar gaan rijden? zodat ik weer wat te rijden heb sorry moet iets te vertelle hebbe
Thunder4ever: haha idd,,ik moet op vrijdag 1/2 wijk doen. en op zaterdag 1 hele (is echt groot hier ) ik deed de wonen, trompetter + folders op vrijdag. maar de wonen is naar een andere 'uitgever' heen en die brengen andere nu rond..dus nu alleen nog trompetter + folders. en op de zaterdag 't zondagsnieuws + folders..vandaag 6 folders veel plezier trouwens
had vandaag niet echt erg last van de kou...terwijl ik al ongeveer de halve dag buiten ben..
Nee ben nog niet begonnen tegen mn ouders over het slapen maar die vriend was wel bereid even kennis te komen maken haha (alsof je je vriendje gaat voorstelle ) en dan daarna ga ik nog even uitgebreid praten van dat ik oud en wijs genoeg ben en dat er alleen maar bekenden komen enzo (mn ouders zijn zooo ouderwets )
Fire staat ook weer gewassen en schoon in zn stalletje (hopelijk blijft ie dat ook ) en morge al om 7 uur naar stal...ik ben benieuwd hoe het gaat
Haha ja jij ook succes!! morgen kom ik zeker niet op bokt hahah ben al blij als ik kan slapen...ging gister pas half 1 slapen en werd om 5 voor 7 wakker en moest om 10 over 7 alweer naar mn werk...oepss!! .. heb t nog wel gehaald gelukkig
nou dat was zeker net op tijd, maar gelukkig heb je het net gehaald anders weer dat gezeur he we horen het wel van mekaar.
doe dat pattypaard mijn pizza is bijna klaar ff eten en dan er tegen aan. kan niet met een lege maag op het paard hoor ( hoef pas om half 9 te rijden:D)
Heel veel succes Spikkelfire! De rest ook natuurlijk Ik ga morgen denk ik maar even op het strand rijden.. Wassenaar of Noordwijk? Ehh... ik weet het niet
voor wie wat te leze wil (de manegels van vanmorge..gespronge en ..... )
hiih..dita (pony) was ook bokkerig lol met de galop wil ze altijd schijte maar ik moet ur dan door drijve/slaan.. en toen begon ze ook weer te bokken enz. en lol .. mare,,dita wil op de zaterdag nooit galoppere zeide die andere, ik dus proberre. nope ging niet..ook wel me eige schuld want liet ur niet actief genoeg lopen. naja foutje moet kunnen toen begon de lesgever vanalles te zegge..geef um een schop tusse zun ribbe enz. en moest ik op de volte gaan rijden en steeds overgangen gaan maken van draf naar galop. en in de draf moest ze dan steeds actief draven wat nogal moeilijk is voor haar. (anderen laten haar vaak direct weer stappen/heel langzaam draven) en moest ik me buiteteugel heel erg eraan houden want anders viel ze naar binnen. dus ik naar hem luistere en probere aanwijzinge op te volge..niet dattie dan direct zegt van ja rechterhand ontspannen(binnenhand) maarja..toen ging het dus echt goed en ik wou naar links en dita bokte en wou de andere kant op...vloeem..daar ging patty. ik hing dus bij haar,,hoe weet ik niet maarja en toen d8 ik dus van: jaja daar lig ik en ineens d8 ick van heej..ik klim er gewoon weer op. dus patty klimt weer op de pony terwijl die nog aant rennen en gek doen is..gaat zich goed zitte en drijft ponytje door en gaat vrolijk verder. de lesgever zo: nu kan ze wel gaan bokke maarja..je komt er tog altijd weer op (altijd als ze bijv. onverw8t bokt en ik ergens naartoe vlieg kom ik er op de een of andere manier tog nog op) en toen pony's laten stappen en ginge we balkjes/stappen draven en hebbe we kruisje gespronge van k geloof 6e gaatje (wat daar dus hoog is ) we moeste dan 3 keer achterelkaar springe.. 1e en 2e keer ging ick veel te veel mee..ik wou te vroeg hard gaan zegmaar (zei lesgever) en 3e keer ging erug goed (<zei lesgever )
maar ik heb van deze les wel veel geleerd al ging de galop niet echt zo goed. agja, maakt niet uit (donderdag ging dus wel heel goed..in stap, draf en galop. + met balkjes draven) ze liep wel best goed naar beneden en redelijk voorwaarts. (heb wel veel moeten drijven en vaker tikje geven maar dan nog ie heeft geen 1 keer gezecht dat ze actiever moest voor + na het galopspectakel )
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 19-11-05 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt