wat mag/wil je allemaal? wat mag verzormeisje wel/niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

juutjelove

Re: wat mag/wil je allemaal? wat mag verzormeisje wel/niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 15:55

Ik heb sinds 2 maanden een nieuw verzorgpaard! De 'klik' is er echt Lovers Ik mag er alles mee, alleen nog niet springen omdat ze een peesblessure heeft gehad kort geleden (rustig aan opbouwen). En ook met de eigenaar kan ik het goed vinden. Dat vind ik erg belangrijk omdat je toch samen over dingen moet kunnen praten. De eigenaar moet de verzorg(st)er vertrouwen maar ook andersom. Verder word ik ook bij super veel dingen betokken. Als ik vragen heb mag ik die altijd stellen. En als iets niet lukt word dat duidelijk uitgelegt. We houden elkaar ook altijd op de hoogte van wat ik heb gedaan die dag. En zei doet dat ook vaak bij mij. Ook als het een dagje wat minder gaat word dat gezegt. Erg fijn! Haha!

xdniesje

Re: wat mag/wil je allemaal? wat mag verzormeisje wel/niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:01

Ik heb met m'n vorige eigenaar van mn verzorgpaardje duidelijke afspraken gemaakt.
dat ik 3x in de week kom, en dan 2 dagen ervan moet longeren en 1 dag mag rijden, in de bak.
En dat ik dan na verzorg, nog wat hooi geven, stro recht trekken, drinkbak controleren, en als het nodig is een deken opleggen.
ik ben hier wel tevreden mee!