hij is echt super ik mag bijna alles van hem en gwn hij is gwn super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

juutjelove schreef:De eerste plek waar ik 2 jaar heb gewerkt was de eigernaar ook super! super aardig en lieten mij mijn gang gaan. Kon alles bespreken!
Daarna kreeg ik een haflinger te verzorgen. Super leuk paard. Alleen helaas kon ik niet zo goed overwegmet de eigenaar. Ik mocht eigelijk niets zonder dat zij erbij was. Dat geeft niets maar ik was dat helemaal niet gewend. Dus samen besproken en tot de conclusie gekomen dat het beter was als ze iemand anders zou zoeken. De eigenaar van het paard dat ik nu verzorg is echt super! We kunnen het samen super goed vinden!
.

, alleen soms wat geplaag, en mij laten schrikken als ik daar binnen in huis ben ofzo
Ik heb ook veel vrijheid, en mag alles doen.Ik mag elke dag komen, en ik kom er al 5 jaar lang
het zijn twee meisjes van 5 en 7 jaar en ik ga iedere zaterdag met ze rijden dan loop of fiest ik ernaast en leer ik ze vanalles.
en daarna ga ik altijd daar wat drinekn en mag ook weles met ze mee uit eten
en krijg veel geld voor mn verjaardag en bij nieuwjaar

). Ik probeer altijd als ik daar ben de stal uit te mesten, maar zij hebben het vaak al voor me gedaan.
.
ende paarden natuurlijk
Alles moet snel en ze is chago. Maar mijn 3 verzorgpaarden zijn echt super! We (ik en mijn zus) zouden les krijgen bij de ponyclub en wedstrijden mogen rijden, daarvoor betalen we €25,- per maand! Maar we zijn nog nooit bij die ponyclub geweest en we hebben dus in meer dan 1,5 jaar niks terug gekregen voor dat geld. We staan vaak 3 uur in de reen die paarden voor haar te doen in de regen, terwijl zij thuis zat, en dan heeft ze nog nooit bedankt gezegd! Dus jullie boffen met aardige eigenaars!
) Maar de paardjes zijn super!!!! ze hinniken altijd naar ons als we komen enz.