Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loyce_

Re: Hoe zijn de eigenaaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:35

invb. ik de nu andere pony's verzorg dan ik eerst schreef zeg ik nu hoe super eigenaar mijn verzorg NRPSje panda heeft Lovers
hij is echt super ik mag bijna alles van hem en gwn hij is gwn super Clown

iris17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 23:02

juutjelove schreef:
De eerste plek waar ik 2 jaar heb gewerkt was de eigernaar ook super! super aardig en lieten mij mijn gang gaan. Kon alles bespreken!
Daarna kreeg ik een haflinger te verzorgen. Super leuk paard. Alleen helaas kon ik niet zo goed overwegmet de eigenaar. Ik mocht eigelijk niets zonder dat zij erbij was. Dat geeft niets maar ik was dat helemaal niet gewend. Dus samen besproken en tot de conclusie gekomen dat het beter was als ze iemand anders zou zoeken. De eigenaar van het paard dat ik nu verzorg is echt super! We kunnen het samen super goed vinden!

Pardon?! Ik ben dus de eigenaar in kwestie en vind het erg jammer dat ik net dit berichtje tegen moest komen.
Ik ben er zelden bij geweest als je ging rijden en je mocht alles met Step doen en dat weet je!
Af en toe stuurde ik een berichtje uit interesse of het allemaal goed was gegaan en aangezien zijn hoeven behandeld moesten worden (rotstraal) wilde ik graag weten of je ook daadwerkelijk was geweest want anders was ik zelf even langs stal gegaan om ze te behandelen.
Ik heb je 9 maanden de tijd gegeven maar als je constant je afspraken niet nakomt dan houdt het natuurlijk ergens op!

Persoonlijk vind het dan ook niet zo netjes dat je dit soort onzin op bokt gaat zetten en wil je dan ook vriendelijk verzoeken niks meer over zowel mij als mijn pony te plaatsen.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:08

Ik had een verzorgpaardje, maar die eigenaar gebruikte me gewoon, zo'n gevoel had ik.
Ik mocht de stal uitmesten, opstrooien voeren poetsen etc.
en daar moest ik haar nog 100 euro in de maand voor betalen!
Dacht 't niet!

Ik had ook een verzorgponytje, met een heel lief baasje, een klein meisje dat haar arm had gebroken, en een tijdje niet mocht rijden. Ze kwam elke keer kijken,en was altijd heel vrolijk en aardig Lachen

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:55

ik verzorg 3 shetjes
1 daarvan is super aardig!
en bij de andere 2 ook super aardig
hun beginnen net een zorg boerderij voor gehandicapte mensen
ik kom dus daar op zaterdag heel de dag met gehandicapte leren hoe ze een paard moet verzorgen en samen poetsen en kleine kindere mogen ook af en toe op een shetje rijden
ik kom door de week ook vaak naar de sheties kijken,
maar de eigenaren weten niks van paarden,
ze hadden nog niet eens een hoefsmid!

ILufDuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 20:31

Helemaal geweldig!
Ik mag alles doen met mijn verzorgpony Haha! .
Er staan ook heel veel andere pony's van haar, die ook weer allemaal een eigen verzorgstertje hebben Cool
Ik mag haar altijd met van alles helpen, en als ze voor een nieuwe pony gaat kijken belt ze soms om te vragen of ik mee wil om hem uit te proberen, of om te kijken of ie leuk is Pling

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 21:50

Die van mij is ook met 1 woord SUPER!!
kende haar voor dat ik haar paard ging verzorgen een beetje door me zus
en daar heeft ze toen aan gevraagt of ik dat wou doen Haha!
ik betaal niks ik mag rijden enzo
ik neem haar ook wel uit stal en poets haar
of ga lekker bij haar in stal zitten
ze moet nu nog 1 maand op rust dan heeft ze 6 maand gehad
ivm een pees iets
en dan weer langzaam op bouwen met rijden

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 22:30

Eigenaresse van mijn verzorgpaard(en) is echt super! Heb echt heel veel vrijheid met de paarden en mag ze dan ook zien als m'n eigen. Verder doen we ook wel dingen samen, zoals het uitmesten. Ook buiten de paarden om is het erg gezellig met haar, en er valt altijd wel iets te praten.

Ja, ik ben zeker tevreden! Lachen

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 01:57

Super super en super Haha!, alleen soms wat geplaag, en mij laten schrikken als ik daar binnen in huis ben ofzo Tong uitsteken Ik heb ook veel vrijheid, en mag alles doen.Ik mag elke dag komen, en ik kom er al 5 jaar lang Haha!

Hester16

Re: Hoe zijn de eigenaren van jou Verzorgpaard/Verzorgpaarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:45

De eigenaren van mijn verzorgpony zijn echt heel aardig. Ik geloof dat ik echt geluk heb n.a.v. de verhalen die ik soms hoor. Ik verzorg hun pony nu al ruim een jaar, en nog nooit 'problemen' met ze gehad. De klik tussen mij en de pony was er eigenlijk gelijk al en dat is iets wat zij natuurlijk erg belangrijk vinden. We hebben gewoon duidelijke afspraken met elkaar en verder vertrouwen ze me helemaal met de pony. Dat laatste vind ik zoiezo erg belangrijk; aangezien een verzorgpony toch een verantwoordelijkheid is. Ik zie de eigenaresse zelf één keer per week, aangezien ze ook nog een ander paard hebben waarvoor ze dan op stal is.

cherrylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 23:25

goed hoor, het is een vriendin van mij;)

Delicious__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:30

Super aardig, weet veel van paarden, weet wat te doen met het paard, is tevens ook de eigenaar van de stal waar hij staat Knipoog

MaureentjeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:50

de eigenaressen van mijn verzorgshetje zijn heel aardig :P het zijn twee meisjes van 5 en 7 jaar en ik ga iedere zaterdag met ze rijden dan loop of fiest ik ernaast en leer ik ze vanalles. :D en daarna ga ik altijd daar wat drinekn en mag ook weles met ze mee uit eten :9 en krijg veel geld voor mn verjaardag en bij nieuwjaar *D

mars_loves

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:26

Ik ben superblij met de eigenaren.
Ik was eerst bang dat ik bij kakkers terecht zou komen, nou, dat zijn het iig niet!! :o
Ik kan altijd even sms'en als ik wil komen, als er iets is, komen ze altijd helpen,
En... Als er iets fout is gegaan zeggen ze dat rustig, ze schreeuwen niet, en
accepteren het (na mijn idee) dat een mens wel eens fouten maakt. }:0
Ohja, het belangrijkste, de paardjes zijn ook super!! :Y)

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:05

De eigenaar van mijn paardje is een boer. Het paard was van hun dochter die er al jaren niets mee deed ( zij is inmiddels ook uit huis).
Ze hebben vrij weinig verstand van paarden en nog minder tijd. Dus ik doe alles voor hem en mag alles met hem doen, het is een soort eigen paard waar zij de kosten voor dragen. De eigenaren zelf zijn erg aardig, ik ga altijd bij ze op de thee maar erg geïnteresseerd in paarden zijn ze niet.

lezziej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:58

ik heb sinds kort een nieuw verzorg paardje!
de eigennaren zijn supper!
ze hebben een nieuw zadel voor me gekocht ( ze is eigenlijk western gereden) maar kan gewoon mee springen en dressuuren 8-)
ze halen me op als het klote weer is.
ik heb een keertje macdonalts gehaald en opstal gegeten! 8-)
ik heb het echt getroffen ;)

PaardenLeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 20:55

Ik kan er altijd terrecht als ik wil, en kan heel goed met haar praten en opschieten. Kom er al vanaf mn 7e en ze heeft me super veel geleerd qua de omgang met paarden enzo. :)

GEEN_ZIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 16:11

Mijne is super lief! Ze is al best oud en daarom kan ze haar pard niet meer verzorgen daarom doe ik het voor haar want ze wil hem niet weg doen. Ze kan er af en toe nog wel op rijden. Ze is een beetje hetzelfde als die van jou. Als haar paard spullen nodig heeft koopt ze die altijd en dat mag ik altijd gebruiken.

xoxo Kiwi ^^

laura1772

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 19:26

Zeer makkelijk :P Mag alles doen met secret behalve rijden dat mag pas in mei (ze heeft net wormen gehad en heeeft nu vakantie). De eigenaren zijn super :D

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:24

Helemaal geweldig! Ze doen echt alles voor me. Ze brengen me elke week met de trailer naar les, wedstrijden, enz. Ze komen mij ook zo van huis halen/thuisbrengen (5km) als ik om wat voor reden dan ook niet kan komen op de fiets of als mijn ouders me niet kunnen brengen/halen. Zelfs als we bij Divoza staan kunnen ze het niet laten iets voor mij te kopen. :')
Ze hebben zelfs hindernissen aangeschaft, waarvan ik tot nu toe nog steeds de enige ben die ze gebruikt.
Paardje is goed gereden 'vroeger', door hun dochter, doorgereden naar de M2, maar schud ook zo de Z-oefeningen uit haar mouw (als de ruiter en maar hard genoeg voor werkt :P ). Ik probeer altijd als ik daar ben de stal uit te mesten, maar zij hebben het vaak al voor me gedaan.
Dankzij hun kan ik naar les en wedstrijden rijden. Buitenritten zijn ook geen probleem.
Tsjah, wat wil je nog meer?! :D

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 21:20

ze is echt onwijs aardig.
we mogen echt alles met de paarden :D.
zij doet zelf niet zo veel meer der mee, omdat ze het zelf met der werk en alles druk heeft. en als we wat nieuws nodig hebben dan haalt ze het altijd. als ik der tegenkom op het dorp altijd even praatje maken enzo. dus ben echt blij met der :D ende paarden natuurlijk :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 21:38

Super!
Ik mag alles, en ze vertrouwen me ook.
Dat vind ik belangrijk, ik kan gewoon gaan en staan waar ik wil.

cherel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:51

De eigenaar van mijn verzorgpony is echt heel aardig logeer bij haar en ze heeft vorigeweek mijn haar geknipt :D

Larisske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:59

De eigenaren op m'n twee adressen zijn super,
mijn ene adres daatr kende ik de eigenaar al een beetje van,ze werkte toen op mijn manege en haar paardje heeft een tijdje bij mijn buren in de wei gestaan waar ik toen al vaak heen ging !

mijn ander adresje is de dochter van mijn buren die nu al op haarzelf woont maar haar pony staat nog achter ons huis op de wei van onze buren.Die ging ik al vaak borstelen en longeren en nu mag ik hem ook gaan rijden.

Ze zijn allemaal gewoon super !

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 20:00

Super zijn ze!
Ik mag komen en gaan wanneer ik wil, en mag er ook alles mee doen wat ik wil :)

marloesXpaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 10:52

Die van mijn verzorgpaarden is bijna altijd in een slecht humeur :( Alles moet snel en ze is chago. Maar mijn 3 verzorgpaarden zijn echt super! We (ik en mijn zus) zouden les krijgen bij de ponyclub en wedstrijden mogen rijden, daarvoor betalen we €25,- per maand! Maar we zijn nog nooit bij die ponyclub geweest en we hebben dus in meer dan 1,5 jaar niks terug gekregen voor dat geld. We staan vaak 3 uur in de reen die paarden voor haar te doen in de regen, terwijl zij thuis zat, en dan heeft ze nog nooit bedankt gezegd! Dus jullie boffen met aardige eigenaars!

(sorry voor al dat geklaag maar het moest er ff uit :+ ) Maar de paardjes zijn super!!!! ze hinniken altijd naar ons als we komen enz.