Nou laat ik mijne er dan ook maar bij zetten!!:)

Hieronder een foto in de oude bak, dat was een jaar geleden, dus er moeten weer eens nodig nieuwe rijfotootjes komen!

en de laatste:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UL7XLRIK
Dit is hem dus! Hendrik! Mijn geweldig lieve eigenwijze stoere gezellige VerzorgTinker! Hij is echt verschrikkelijk eigenwijs. Dat merk je vooral met rijden, dan moet hij altijd even door zn 1e 10 minuutjes heen bolderen
en dan is hij geweldig om te rijden!
De meeste mensen denken dat tinkers altijd van die lieve makke paarden zijn, maar er zijn ook een hoop tinkers die een vreselijke eigen wil hebben. Links is voor hun ook echt Links, en niet toevallig rechts omdat jij dat wilt:P
Als je de naam Hendrik hoort denk je vast aan een een of andere dikke knol, maar als je 'm ziet staan, denk je meteen Jaaa Hendrik. Die naam past zo goed bij hem!
Hij kan ook erg lief&schattig zijn, als ik het zadel sta in te vetten naast zijn staldeur komt hij altijd om de hoek kijken en voor ik het weet zit er een snuivende tinkerneus in mn nek. Of hij zit te frutten met mn haar:P op dat soort momenten kan ik echt dubbel liggen om hem, die koppen die hij dan trekt!:D
Soms gooit hij ook 'perongeluk' de poetskist ondersteboven, of trekt hij zn halstertouw los. echt van die Hendrik streken!:P
Hij is vaak uit zn stal ontsnapt, en je raad het vast al, daarna was zn hele voerton geplundert. Dus nu heeft zn baasje een nieuwe staldeur gemaakt, waardoor hij hem niet zo makkelijk meer open kan breken:P
ik ben echt heel Blij met hem, ik mag doen wat ik wil en zn baasjes hebben laatst een bak laten aanleggen.. HELEMAAL VOOR MIJ ALLEEN!!:D Echt heel erg lief! Bedankt Willem En Annet!! Al met al, het is echt super leuk hem te verzorgen!
Xx Marije!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 08-09-06 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in URL veranderd