[Centraal]Stel hier je verzorgpaard voor! (MAX 2 foto's!!!)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mriinaa

Re: [Centraal]Stel hier je verzorgpaard/pony voor!(max 2 foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 12:05

Nou, dit is mijn verzorgpaard Impuls:
Afbeelding
Afbeelding
Ik verzorg haar nu iets meer als een jaar.
ik mag haar elke dag rijden Haha!
De baas kijkt er niet echt naar om wat ik er mee doe.
als ik een keer weg ben op buitenrit ofzo, en iemand vraagt aan hem waar is je paard?
dan zegt hij zo van: jaa die zal wel met marina mee zijn of zo denk...
t intresseert hem niet echt zo veel Knipoog
zelf rijdt hij er toch nooit op Cool
ze is dus in principe mijn eigen pony maar hoef niet voor de kosten op te draaien Pling

Peetjuh_Amir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:07

Dit is mijn verzorgpony Amir Lovers

Afbeelding

Afbeelding

Hij is echt een schatjJ Bloos Haha! Ik verzorg hem nu iets meer dan 3 jaar. Ik heb veel met hem meegemaakt. *zie profiel* Ik heb daardoor een goede en sterke band met hem opgebouwd Lachen Ik ga er 3x per week naartoe. De eigenaresse vind zowat alles goed wat ik met hem doe. Ik mag buitenritten maken, lekker wassen, lang rijden ga zo maar door Haha! Ik ben echt heel blij met hem! Lovers

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 09:50

Ik verzorg sinds kort deze fjord Olaf! Het is een ruin en hij is 12 jaar oud. (hij is van MMMaaike hier op bokt)

Wat een lieverd Lovers
Afbeelding

Aan het werk
Afbeelding

Hij is ontzettend lief en ik ben er heel erg blij mee!
Ik heb er nu 4 x op gereden Cool

Als je meer foto's wilt zien moet je ff op de link klikken in mijn onderschrift Haha!

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 11:28

Ik verzorg Bó. Bó is een merrie, en een welsh pony van rond de 1,25m hoog. Ze is zwart
en ze heeft 4 witte benen, een blesje, witte vlek bij dr schoft, en een half witte staart.
Ze is in mei 5 jaar geworden, en bereden voor de kar en onder het zadel.
Ik ben heeeeeel erg gek op dr Lovers

Afbeelding

E ik verzorg Beauty. Beauty is een merrie, en een New Forest C pony, van rond de 1,35m. Ze
is een zweetvosje, en heeft een kolletje en een wit voetje. Haar rij ik 2, á 3 keer
in de week bij, en we doen van alles. Springen, dressuur, buitenrijden, door de bak
hobbelen etc Haha! .
Ook op haar ben ik erg gek.. Lovers

Afbeelding
[Hier met haar baasje op de foto Knipoog ]

Arvensis

Re: [Centraal]Stel hier je verzorgpaard/pony voor!(max 2 fot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 17:26

Dan zal ik mijnde ook maar plaatsen Haha!
Ik rijd nu inmiddels al een jaar op deze stal en ben daar begonnen met Lotte zadelmak te maken, die rijd ik nu nog steeds en het gaat nu steeds beter. ze is net 4 en 29 juli gaan we de keuring rijden in Tolbert!

http://www.mijnalbum.nl/Foto=LAHHGGFQ

Afbeelding

En ben ik bezig met mijn 2e paardje zadelmak te maken, ik ben in april begonnen, maar vanaf Juni is ze al weg naar de stamboekkeuring en nu staat ze om gedekt te worden, ze komt waarschijnlijk deze week weer en dan gaan we het weer rustig opbouwen Knipoog

(Hoop dat ik niet heel erg in de fout ga nu ik een 3e foto plaats Haha! )

Afbeelding
Ze lijkt hier wel een beetje groot, maar ze is 1.69 en ik ben 1.68 Knipoog
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-07-06 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's.

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 19:32

dit is mijn verzorgpony pompano (ze is van twinducklin hier op bokt) verzorg der nou bijna een week pas Knipoog
ze is 1.56 en is een draverxarabier. 12 jaar en een merrie Lachen
Afbeelding
Afbeelding

Lisa_191

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 21:46

hay Doei!

Ik heb gisteren het nieuws gekregen dat ik een paardje mag berijden van iemand. Ze is 3 jaar en kan al de basisdingen, ze is enorm braaf...
Over 2 weken (want gaat nu voor 2 weken weg) zal ik haar beginnen rijden: ze noemt Cancha Haha!

Afbeelding
Afbeelding

http://i8.photobucket.com/albums/a15/li ... ancha2.jpg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-06 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

letsgolieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:48

hoi
ik verzorg nu ongeveer 3kwart jaar let's go
ehh ik heb wel foto's maar ik weet niet precies hoe ik ze er op moet zetten Verward
kan iemand mij dat vertellen???

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:07

Mijn verzorgpaardje:

Winette
Geboren => 30 (of 31 Bloos) mei 2003
Papa => Manno
Mama => Antoinette
Ras => Gelderse tuiger

Vos bles, met 4 witte benen, witte aftekeningen op haar kon, wit en zwart vlekje onder haar buik en een 3/4 maanoog Lachen
Ontzettende merrie, harstikke eigenwijs, heethoofd, achterlijk, gek, onuitstaanbaar, en harstikke lief Lovers *LOL*
Sinds april dit jaar onder het zadel, sinds een maandje zijn we aan het lessen. Ik heb haar zelf ingereden. Ze is heel eigenwijs en het lessen is behoorlijk pittig (ze heeft een tick namelijk hoofdschudden wat best belemmerend is). Maar wie weet wordt het ooit eens wat Haha!

Op stal sinds 7 januari 2004. Ik heb haar toen al zo nu en dan gedaan omdat ze niet echt gedaan werd, en sinds 10 december 2004 heb ik toegegeven dat ik haar toch echt full time ging verzorgen (daarvoor deed ik dat eigenlijk al, maar wilde het niet toegeven. "Ze is te druk, niets voor mij, wil geen nieuw paard, hoef dat beest niet blabla Koe".

Afbeelding
Afbeelding

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:15

mijn verzorgfriezen:

1) carolien, 14 jaar. ik verzorg haar al 9 jaar. een super fijn en betrouwbaar paard. helaas is ze vorig jaar nov. geopereerd aan een botsplinter en moeten we heel voorzichtig met haar zijn.

Afbeelding

2) arne, 6 jaar.zoon van carolien. ken ik dus vanaf zijn geboorte. hij is sinds dec. vorig jaar onder het zadel en sinds 10 mei rijd ik op hem. verder heb ik hem als veulen altijd verzorgd. ook hij is een echt knuffelpaard, maar onder het zadel nog wel eens druk.

Afbeelding

luckyBoy28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:35

Lucky Boy
29 jaar.
Halfbloed Arabier
Ik verzorg luck nu vier jaar Haha! het is een scheet van een paard, maar heel erg eigenwijs

Afbeelding
Afbeelding

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:41

ik heb er een collage van gemaakt Lachen
Afbeelding

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:14

meet Dalando Z

Afbeelding

Naam: Dalando Z

Vader: Dutch Capitol

Leeftijd: 4 jaar, bijna 5.

Hoogte: ik gok bijna 1.85 m.

Karakter: Dalando is een ontzettend nuchter paard. Hij zal niet snel een stap verkeerd zetten en is bijna 100% verkeersmak. Wel is het een echt jong paard: hij probeert je ontzettend uit. Zo kan een schaduw van een takje (tijdens het uitrijden bijvoorbeeld) ineens doooodeng zijn, en ik kan hem dan soms nog niet zo goed overtuigen (dat ligt dan dus aan mij). Verder is hij in een korte tijd erg gegroeid en hij weet zich nog niet zo goed raad met zijn grote lijf. Hij stoot zijn hoofd en andere lichaamsdelen dan ook regelmatig. Het is gewoon een heel braaf paard dat eigenlijk alles wel goed vind wat je met hem doet Lachen

Rijden: Ik rij vooral recreatief met hem; hij is nog jong en ik ben onervaren met jonge paarden dus dat botst nog wel eens. Hij is bovendien liever lui dan moe, dus we werken vooral aan activiteit. En het gaat steeds beter! Ook zijn we regelmatig buiten te vinden omdat het goed is voor een jong paard om lekker afwisselend werk te doen. Zijn eigenaar - een springruiter- traint hem voornamelijk door en springt met hem. Volgens hem gaat Dalando het nog ver schoppen in de sport!

Leukste moment: Dat hij naar me murmelde toen ik een keer alleen naar de stallen kwam. Dat was echt hartverwarmend Lachen

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 09:01

Meliaforever schreef:

De witte is een half arabier van ongeveer 28 jaar oud
De Middelste in een shet van 1.13 dus officieel niet meer
De 3e is een mini shetje Lachen vader is een falabello en moeder een shet dus een kruising Lachen

Oeps sorry wou editten Bloos
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-06 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: SVP geen foto's quoten.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:41

Silvana is mijn verzorgpony. Maar ik mag het van de eigenaar gewoon mijn eigen pony noemen. Zo voelt het ook. Lovers
Silvana is een 7 jarige New-Forest stermerrie, die ik in februari 2 jaar verzorg. Haar vader noemt Marnehoeve's Everest, die kennen de NF kenners wel. Haha! Ze is echt mijn vriendinnetje. Lovers Sil is héél lief, en zal niks kwaad doen. Maar onder het zadel wil ze me nog wel eens plagen. Toen ik kwam, was ze alleen nog maar zadelmak. En ik kon zo op haar wegrijden. Ze heeft 3 veulentjes gehad, maar nu stoppen we met fokken, en hebben we een minishetlander gekocht! Maar die is er nog niet. Haha! Het is echt mijn schaaapie, en ik wil haar nooit meer kwijt.

Afbeelding
Nog een buikje van het veulen. Haha!

Afbeelding

Lovers Lovers

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:27

Dan ik ook maar Tong uitsteken
http://img354.imageshack.us/img354/852/ ... hx4rw9.jpg
Naam:Anne
Ras:Fries
Geslacht:Merrie
Leeftijd:6 Jaar
Die verzorg ik al een tijdje ben blij dat ik haar verzorg!

http://img57.imageshack.us/img57/6900/4 ... td1sg9.jpg
Naam:Alanja
Ras:Shetlander
Leeftijd: is nu een naarling.
Is nu al een puber.. Maar wel een echte schat!

http://img59.imageshack.us/img59/8858/4 ... pu0qk7.jpg
Naam:Amalia
Leeftijd:3 jaar
Ik ga haar binnekort inrijden.Ze doet het hoofdstel al supper! echt een sgeetje

http://img57.imageshack.us/img57/4794/4 ... ga6ri6.jpg
Naam:Marinda
Leeftijd:10,11 Jaar
Lieve merrie,is gereden maar ik rijd niet meer op haar.Verder echt een sgeetje

Carmuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 23:15

Nou dan ik ook maar, ik huur/verzorg een nu 7 jarige Fries X Oldenburger...ik verzorg hem nu al 4 jaar en heb hem dus zelf ingereden en heb hem zelf alles geleerd..we hebben samen ook veel meegemaakt en samen veel ondervonden, we rijden vooral dressuur en buitenritten maar ook een sprongetje vinden we leuk om te doen..we zijn net begonnen met wedstrijden en ook dat gaat goed B+4 zijn we nu en hij is zooo braaf!! Hij is super ondeuegend en houdt van grapjes dus als je niet op let heeft hij weer iets in zijn mond en staat je dan onschuldig aan te kijken, een echte clown dus...we vertrouwen elkaar volledig zonder zadel met halster en alleen 1 touwtje aan 1 kant gaat prima, we gallopperen zo de wei door...en hij is gewoon knap of niet dan Tong uitsteken??
Afbeelding
Afbeelding
Kwijl Vingers aflikken

MeggieMea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:19

Nouja, hier is mijn beurt dan,
Ik verzorg nu sinds een weekje, deze mooie schat, het is een Volbloed Arabier hengst, van 19 jaar oud, Zul je niet zeggen he?
Nou hij heet Arjuno, en heeft bij vorige eigenaren 2x Z-dresuur gelopen en L springen..
Ik ben van plan om sowieso in begin eerst te leren omgaan en zijn karakter te leren kennen, dan wil ik wel mee gaan lessen, helaas is er geen trailer en is dat meestal heel probleem om er ergens mee te komen..
Ik hoop dan ook hier verder mee te komen, en dat ik er nog een tijd op mag rijden al staat die best ver weg..

Aanschouw hier de schoonheid Arjuno...Betere foto's en rij foto's volgens snel..

Afbeelding

dimfolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 13:31

Dit is mijn lieve verzorgpaardje:Amber ze is 17 jaar helaas moet ze waarschijnlijk in de winter weg wegens omstandigheden van de manege moeten alle paarden van de manege weg en daar hoort Amber ook bij...Maar hier is mijn lieve Amber:
Afbeelding

Afbeelding
Dit was Amber Haha!

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:02

Laat ik ook maar meedoen!! Haha!
Dit is mijn bijrijpaardje Norbert. Hij is 15 jaar, een New Forest en het is een ruintje Tong uitsteken
Oja, hij is 1.51m
het is echt een super lieverd Lovers

Afbeelding
Lief he Haha!

Afbeelding
Tong uitsteken

Kijk in mijn onderschrift voor meer foto's Knipoog
xx

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:35

Dan zal ik ook maar..
Dit is Lamkje, een merrie van (ik geloof) 10 jaar, kan ook 11 zijn..
Ze is nogal te dik ja en we zijn druk bezig met afvallen.
Ik loop ongeveer 3 jaar nu bij de eigenaren rond en eerst hadden ze nog andere friesjes staan die ik ook reed en met Lam deed ik eigenlijk toen niet zo veel. Nu die anderen verkocht zijn heb ik alle tijd weer voor Lamkje en dat is aan haar te merken.
Ze geniet van alle aandacht en is heel vrolijk aan het worden..
De foto's:
Afbeelding
Afbeelding

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:00

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-06 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 16:33

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-06 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 10:46

Op het moment verzorgpaard...en binnenkort huur-paard(-pony:P)

Als veulen
Afbeelding

Afbeelding

Heb hier (op sgool niet meer foto's Knipoog)

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:23

Nou laat ik mijne er dan ook maar bij zetten!!:)

Afbeelding

Hieronder een foto in de oude bak, dat was een jaar geleden, dus er moeten weer eens nodig nieuwe rijfotootjes komen! Pling
Afbeelding
en de laatste:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UL7XLRIK

Dit is hem dus! Hendrik! Mijn geweldig lieve eigenwijze stoere gezellige VerzorgTinker! Hij is echt verschrikkelijk eigenwijs. Dat merk je vooral met rijden, dan moet hij altijd even door zn 1e 10 minuutjes heen bolderen Duivel en dan is hij geweldig om te rijden!

De meeste mensen denken dat tinkers altijd van die lieve makke paarden zijn, maar er zijn ook een hoop tinkers die een vreselijke eigen wil hebben. Links is voor hun ook echt Links, en niet toevallig rechts omdat jij dat wilt:P Nagelbijten / Gniffelen
Als je de naam Hendrik hoort denk je vast aan een een of andere dikke knol, maar als je 'm ziet staan, denk je meteen Jaaa Hendrik. Die naam past zo goed bij hem!

Hij kan ook erg lief&schattig zijn, als ik het zadel sta in te vetten naast zijn staldeur komt hij altijd om de hoek kijken en voor ik het weet zit er een snuivende tinkerneus in mn nek. Of hij zit te frutten met mn haar:P op dat soort momenten kan ik echt dubbel liggen om hem, die koppen die hij dan trekt!:D Ja Soms gooit hij ook 'perongeluk' de poetskist ondersteboven, of trekt hij zn halstertouw los. echt van die Hendrik streken!:P

Hij is vaak uit zn stal ontsnapt, en je raad het vast al, daarna was zn hele voerton geplundert. Dus nu heeft zn baasje een nieuwe staldeur gemaakt, waardoor hij hem niet zo makkelijk meer open kan breken:P

ik ben echt heel Blij met hem, ik mag doen wat ik wil en zn baasjes hebben laatst een bak laten aanleggen.. HELEMAAL VOOR MIJ ALLEEN!!:D Echt heel erg lief! Bedankt Willem En Annet!! Al met al, het is echt super leuk hem te verzorgen! Haha! Bloos

Xx Marije!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 08-09-06 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in URL veranderd