Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb ooit wel in een ander deel wat meegepraat maar dat is ondertussen toch al heel wat jaartjes geleden ...
) en is gewoon zo ontzettend lief. Vind alles prima, als die maar aandacht krijgt. Hij heeft echter 1 maar: hij is blind.
Maarja, is zo'n paard verantwoord op die leeftijd? Dan moet er al een ouder/volwassene bij zijn ... Ik kan dit zelf ook maar dan moet ik juist op stal zijn (onregelmatige werktijden) en niet het plan hebben om een bosrit van 20 km te gaan maken. Dus ik zou liefst iemand hebben die het "zelf" kan. Als je dan in de oudere categorie gaat zoeken kom je bij de pubers uit en ik heb het idee dat die alleen maar aan rijden denken..

Al is dat wel vrij flexibel want er lopen sowieso al allerlei leeftijden rond .. Uiteraard is de ene 12-jarige ook de andere niet. Mandyy schreef:Mijn verzorgster heeft vandaag aangegeven te stoppen. Helaas ook al snel. Na de vakantie, maar ze is ook nog weg dus waarschijnlijk deze week al de laatste dag.
Mijn zoektocht kan denk ik dus weer beginnen.
Mandyy schreef:Mandyy schreef:Mijn verzorgster heeft vandaag aangegeven te stoppen. Helaas ook al snel. Na de vakantie, maar ze is ook nog weg dus waarschijnlijk deze week al de laatste dag.
Mijn zoektocht kan denk ik dus weer beginnen.
Leuk nieuws: m'n zoektocht is al voorbij.
Door bovenstaand bericht ontving ik een pb en betreffende bokker is vandaag wezen kijken. Klikte goed en ze vond m'n pony ook leuk!

Veel plezier taartjee!