Verzorgsterproblemen..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anjali

Re: Verzorgsterproblemen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:56

Ik vind het gewoon een stalkende Penny, en als ze niet kan rijden dan komt ze dus niet. Die kan echt beter naar een manege gaan, daar gaat het ook in de eerste plaats om het rijden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:38

ts, Je bent de volwassene in het verhaal, waarom dan ook niet dit afhandelen als een volwassene ipv komen met een 'leuke update' alsof het om RTL boulevard gaat.
Bel gewoon op, leg het uit aan de moeder en vertel haar dat ze niet meer welkom is. Je bent duidelijk klaar met haar, dus waarom niet gelijk actie ondernemen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:47

vuurneon schreef:
ts, Je bent de volwassene in het verhaal, waarom dan ook niet dit afhandelen als een volwassene ipv komen met een 'leuke update' alsof het om RTL boulevard gaat.
Bel gewoon op, leg het uit aan de moeder en vertel haar dat ze niet meer welkom is. Je bent duidelijk klaar met haar, dus waarom niet gelijk actie ondernemen?

dat dus

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 14:03

vuurneon schreef:

_/-\o_

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:16

Bokt weer op zijn moraalridders....

Het is toch best logisch dat ze in eerste instantie twijfelde... Ze heeft er tijd ingestoken en alles, dan is het nooit leuk om te zien dat het niet gaat... En voor TS zijn die updates gewoon bevestigingen dat ze de juiste keuze gaat maken.

Ik zelf post ook genoeg dat ik soms denk van "Gaat het tegenwoordig zo?!"... Gewoon vanuit verbazing. (En ja, ik ben ook volwassen, maar sommige kinderen hebben gewoon echt geen opvoeding gehad of denken echt dat heel de wereld om hun draait... "Jij neemt maar vrij, want IK WIL..." en al die dingen ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:19

Hoezo ben je opeens een moraal ridder als je zegt dat je beter actie kan ondernemen na al die acties dan 'vermakende' updates te plaatsen :?

Als de ts jonger was had ik het wel begrepen, maar t is een volwassen vrouw.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:23

Dat iedereen opeens moet gaan zeggen "je doet het fout, je moet dit en dat doen"...

Ze heeft een afspraak gemaakt, ze gaat het afkappen... Dus al dat gezeik over "gedraag je volwassen" vind ik gewoon te :) Maar ligt aan mij... Ik block mezelf weer en ben weer stil :)

(Altijd het gezeik over "je bent zo en zo oud, dan hoor je...." ) toevallig al het 3e topic waar ik het lees en er ontzettend over struikel. Want geloof me... er zijn echt kids die iedereen om hun handje winden, die zo over volwassenen heen lopen etc. Dus vandaar even de reactie)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 15:35

Afspraak moet nog gemaakt worden.

O ik geloof direct hoor dat niet elke volwassene assertief is, daar struikel ik absoluut niet over (ik werk met mensen op een zeer respectabele leeftijd en daar zitten ook genoeg mensen bij die niet voor zichzelf durven op te komen: staat los van leeftijd immers). Maar wel hoe berichten worden gebracht over het meisje. Het is de toon die de muziek maakt immers.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:09

Sjonge jonge je bent direct een moraalridder als je je mening uit? Wat een dikke onzin :=
Tegenwoordig ben je om de kleinste dingen al een moraalridder... :n

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 18:15

SindyKaya schreef:
Sjonge jonge je bent direct een moraalridder als je je mening uit? Wat een dikke onzin :=
Tegenwoordig ben je om de kleinste dingen al een moraalridder... :n

Wou net zeggen :') amen.
Maar dan ben ik maar een moraalridder !

Buuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:05

Hoe kan het zijn dat er ineens zoveel kritiek is op TS? Ik lees net nog een keer die op, en help me even om dit in kinder streken te plaatsen...TS maakt tijd op woensdag omdat verzorgster terecht niet door het donker mag, en staat daar vervolgens alleen. Omdat verzorgster meermaals op laatste moment ff een berichtje stuurt..." Sorry ik kom niet" ..op zijn minst raar gedrag.
Dan wordt er afgesproken om er door wat tijdgebrek iemand mee te laten verzorgen, maar daar steekt huidige verzorgster op een hele rare wijze een stokje voor . Dat zijn geen streken meer imo.
Een brutale mond..tja oké tis een kind zal grenzen aan het zoeken zijn, maar ik trek daar mijn wenkbrauwen van op. ( zou bij ons op stal gelijk de laatste keer zijn, want je gaat respectvol met elkaar om, of je blijft maar weg. Klaar. Idem voor volwassenen trouwens, ik ben geen 40 geworden om me door een ander in mijn vrije tijd te laten afsnauwen)
Een pony die niet van jou is te koop aanbieden, serieus??? Nee dat is niet een streekje, dat kan echt niet.
Ik lees van TS eigenlijk alleen maar pogingen om de zaak werkbaar te krijgen, waar ze nu wel klaar mee is.

Zou ik ook zijn. Hier kun je toch echt helemaal niks meer mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:29

TS, ik ben wel benieuwd: zijn er nou nog dingen waarvan je achteraf denkt dat je dat zelf anders aan had moeten pakken? Zo ja, wat dan?

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:54

jeetje wat erg. tja, ik ben ook niet heel goed om voor me zelf op te komen, dus ik snap best goed dat je al die kansen geeft. maar de maat is nu wel echt vol.
verstandig dat je een gesprek met de moeder aangaat. zo kan je het alsnog netjes afsluiten. dit geeft ook voor jezelf meer rust.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:59

Raar verhaal, niet van jou kant maar vanaf haar. Ik ben zelf 14 en verzorg 2 kleine shetjes, ik ga elke keer om te poetsen en longeren/wandelen. Dit is 10 minuten fietsen maar ik fietste ook rustig 20 minuten om de pony van een vriendin (wel een pony die ik ook een tijdje heb gereden en waar ik ook veel van houd) te poetsen en mee te stappen (blessure). Ik zou nevernooit mn verzorgponys te koop zetten! Je houd toch veel van ze en dan wil je ze toch juist niet kwijt?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 19:59

Die was bij mij ook exit geweest,ik houd niet van afspraken niet nakomen.Dan een paard te koop aanbieden en als bonus...een grote bek.
Grenzen verkennen is prima maar die zijn bij mij al snel bereikt,of je nu 8 of 88 bent.Wat ik eigenlijk mis in dit hele verhaal is de moeder.Het kind is 10 jaar en komt zonder begeleiding aanwaaien...nou ja soms :+

Ik ga mee met wat al eerder is vermeld...lekker naar de manege,daar is rijden een prioriteit en staat de verzorging op de achtergrond.Dit meisje is duidelijk niet uit het juiste hout gesneden om een pony te verzorgen...

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 20:50

Volgens mij heeft deze verzorgster genoeg kansen gehad. Hoop wel daar het nog gelukt is om een gesprek met de ouders / moeder te hebben, want zo'n meisje moet echt duidelijke grenzen hebben. Hoop dat er duidelijke afspraken gemaakt kunnen worden waar de ouders achter staan en supporter (bij de ts of naar de manege)

zonnet50

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:33

Ik had haar ook de deur gewezen.
Poeh zeg, weet welke advertentie het is.. volgensmij is ze nog niet zo oud?
In iedergeval kan ze niet nadenken... waar haal je het lef vandaan om iemand anders z'n pony te koop aan te bieden?!
Ook dat ze elke keer afzegt.. blijkbaar heeft ze er geen interesse meer in..
Wat mij betreft gaat ze maar naar een manege.. dit meisje is blijkbaar niet verantwoordelijk genoeg om iemand anders haar pony te verzorgen.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:44

Wat mij verbaast is dat de TS al bijna een week niet meer gereageerd heeft.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:50

Shirley__ schreef:

Volgens mij was het opgelost en kwam ze niet meer.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:20

vrouwke schreef:
Shirley__ schreef:

Volgens mij was het opgelost en kwam ze niet meer.

Idd, ze zou gesprek doen met moeder en verzorgster en dat was t exit.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:25

(y) Oke

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 20:27

Ze is officieel weggestuurd :) Haar moeder was het na een korte ruzie er over eens dat het gedrag niet goed te keuren is. Bovendien vond zij ook dat je minimaal 3 keer per week er voor een pony moest zijn. Ze mag dus van haar moeder even geen verzorgpony tot ze even op de rit is met alles. Ze gaat op de manege rijden en 1x per week vind haar moeder wel voldoende voorlopig. Ze kwam haar spullen halen ik heb haar zelf gesproken en verteld dat ze niet meer terug hoeft te komen om de dingen die ze gedaan heeft.

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 20:28

Shirley__ schreef:

TS had ook niet zoveel reacties verwacht :P

MightyBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-15 20:29

safina schreef:
TS, ik ben wel benieuwd: zijn er nou nog dingen waarvan je achteraf denkt dat je dat zelf anders aan had moeten pakken? Zo ja, wat dan?

Duidelijker moeten zijn in de zin van, het zijn mijn paarden dus jij mag zulke handelingen als te koop zetten niet verrichten. Of eerder wegsturen ''Je wilt toch een verzorgpony? Dan moet je er wat voor doen'' zoiets zegmaar

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:31

Goed zo...laat haar maar lekker in haar sop gaarkoken :o