Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LOLLYYwood

Berichten: 2831
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Aalst (Oost-Vl, België)

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 10:43

Dat denkt iedereen ja, maar ik weet het zo niet.. Misschien met de winter voor de deur straks wel ja.. Agh, we zien wel! Ik ben blij dat alle frustratie weg is en dat er geen meer bij komt. :)

myk_en_shant

Berichten: 3274
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 10:51

Goed opgelost en hopelijk verdwijnt ze straks helemaal uit het beeld.

Bij mij had ze slechter gehad, ik had haar lik op stuk gegeven, zodra ik alle spullen terug had.

Rowenah
Berichten: 169
Geregistreerd: 13-11-14

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:51

Vervelende situatie hoor! Ik zou zo zeker niet verder gaan!

Even over verhalen van horen zeggen, (en niet zelf gezien) soms raken mensen zo betrokken dat ze wel eens wat bewust of onbewust verzinnen! Pas op! Als je het niet zelf hebt gezien ga er dan maar gewoon van uit dat het niet zo gegaan is! Toen ik jong was (14 ofzo) had iemand een hekel aan mij op een huurweide waar mijn shetlander stond. Ikzelf reed er niet meer op dus ik had een verzorgstertje aangenomen (kleine shet). Maar toen begonnen ze te roddelen en dat werd steeds erger. Op het laatst had ik een duur hoofdstel gestolen (maat full voor een shetlander???), ik mishandelde zowel mijn verzorgster als mijn pony (zowel pony als verzorgster wisten van niks), ik ging blijkbaar stiekem 's nachts naar het weiland om zlf te rijden op het paard van een ander en dat soort dingen. Het werd steeds erger! En vreemder! Uiteindelijk ben ik zo van dat weiland afgepest. Nu sta ik veel beter maar pas dus wel op met dat soort verhalen... Je pony is gewoon gezond en oke en ga er dus maar gewoon vanuit dat hij goed verzorgd is. Je kan je het leed niet voorstellen dat je aanricht bij valse beschuldigingen. Zelf gezien hebben en diegene er gelijk op dat moment op aangesproken hebben, eerder niet geloven. (Soms kun je zelf ineens ook "verdachte situaties" herinneren die op dat moment totaal niet verdacht waren maar dan ben je te betrokken en te veel op zoek. Pas op hoor. Probeer dat maar los te laten maar ik zou zeker niet zo door gaan in de situatie zoals hij nu is. Veel sterkte ermee!

ssssuus

Berichten: 3165
Geregistreerd: 16-02-04

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:05

Goed opgelost, nu heb je in ieder geval ook je spullen terug.. En hoe verder, zie je dan wel weer ;-)

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2475
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:07

Ik had haar allang weggestuurd, maar aan haar gedrag te lezen, zou ik (als je dit ooit doet) extra op gaan letten. Waarschijnlijk gaat mevrouw dan achter je rug om alsnog bij pony langs. Ik vrees dat ik niet zoveel geduld had gehad, en haar anders zelfs nog met wat meer kracht van mijn weide af had getrapt :+

Wat een monster zeg. Ik begrijp dan ook echt niet dat jouw pa dit oké vind.

Edit: topic even verder doorgelezen, goed dat het zo opgelost is! Hopelijk blijft het daar dan ook bij. :)

Kimmetjee07

Berichten: 214
Geregistreerd: 13-06-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:46

Nog altijd alles rustig ts?

LOLLYYwood

Berichten: 2831
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Aalst (Oost-Vl, België)

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 11:42

Kimmetjee07: Alles is nog rustig ja :j Na een kleine maand niks meer gehoord te hebben kreeg ik plots vorige week een sms en ze is gister even langs geweest.
Alles ging goed, al ging ze me bevelend vertellen hoe ik zijn zomerexceem moest aanpakken omdat hij een klein plekje had aan zijn schoft en aan z'n staart. Vriendelijk op geantwoord dat dat komt doordat hij 3 dagen zonder deken heeft gestaan toen het gewassen werd en dat ik het 3x/d insmeer en hij ook nog gewassen wordt met exceem shampoo.
Verder is alles goed verlopen en ze had nog een regen- en winterdeken gevonden die ze de volgende x ging meebrengen :)

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:08

Goed opgelost hoor (stille meelezer).

Alleen ik zou als ik jouw was geen verantwoording afleggen... Natuurlijk even bedanken voor het melden en verder aangeven dat je al op de hoogte was en dat er goed voor gezorgd wordt.

Maar of jij er nu voor kiest om hem te wassen of dat je hem met de plaatselijk goeroe onder zanghypnose, tijdens de volle maan onder de kracht van jupiter, van zijn zomerexceem af gaat helpen is namelijk jouw zaak ;)

Kimmetjee07

Berichten: 214
Geregistreerd: 13-06-12
Woonplaats: Limburg

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 12:24

Oh fijn dat het nu dan echt allemaal definitief is afgelopen.

LOLLYYwood

Berichten: 2831
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Aalst (Oost-Vl, België)

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 12:34

Riddershow: Het voelt echt zo en aan de ene kant wil ik dat ook helemaal niet doen. Helaas heb ik meteen het gevoel dat ze claimen dat ik niet goed voor hem zorg, net omdat ze dat al beweert heeft in het verleden. En dat is echt een slechte eigenschap van mij, dat weet ik. :=

Kimmetjee07: Inderdaad :)

xPearl

Berichten: 3280
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 21:13

Npu TS, alles nog goed? Haar verder niet meer gezien? :)

LOLLYYwood

Berichten: 2831
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Aalst (Oost-Vl, België)

Re: Rare situatie met verzorger: how to fix?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 11:05

xPearl: Ze komt wekelijks. Agh, ik heb er wel vrede mee, ze blijft maximum 10 minuten en ze zit gewoon bij hem terwijl hij gras of hooi eet.

We hebben een huis met weide gekocht aan de andere kant van de provincie en als alles mee zit gaan de paarden in het voorjaar naar daar, dus dan is het wel gedaan. Of toch minder vaak als nu.
Ook denk ik dat het in de winter minder zal zijn. Ik ben nu volop op zoek naar werk, en als ik wat gevonden heb zal ik niet meer kunnen wanneer zij kan. Als ik dan op de weide ben is het ook enkel om de paarden hun slobber, voer en hooi te geven, en dat duurt nog geen 5 minuten. Verder rij ik in de winter op verplaatsing, dus dan is het gewoon beide in de trailer zetten (omdat mijn rijpaard niet alleen in de trailer kan staan) en wegrijden. :)

bokker1605
Berichten: 119
Geregistreerd: 11-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:43

Koop een slot, zet dubbel hek neer en wat mij betreft moet ze wegblijven. Praat eens goed met je vader dat dit écht niet de bedoeling is. Straks wordr dat arme beest ziek of wat dan ook en dan zitten julliw met de gebakken peren. Ik zou zeggen, dit echt niet lang door laten lopen!

Kimmetjee07

Berichten: 214
Geregistreerd: 13-06-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 11:45

Exception schreef:
Koop een slot, zet dubbel hek neer en wat mij betreft moet ze wegblijven. Praat eens goed met je vader dat dit écht niet de bedoeling is. Straks wordr dat arme beest ziek of wat dan ook en dan zitten julliw met de gebakken peren. Ik zou zeggen, dit echt niet lang door laten lopen!


Als je terug gelezen had, had je kunnen lezen dat de situatie inmiddels al is opgelost en dat de ts er vreden mee heeft Hoe het nu gaat :)