Hoe kwamen jullie aan jullie verzorg/bijrijd paard/pony ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:18

Ik had een advertentie op marktplaats gezet dus ik ging wachten toen de advertentie er bijna af was belde opeens iemand dus zo ben ik eraan gekomen

Golden_Angel

Re: Hoe kwamen jullie aan jullie verzorg/bijrijd paard/pony ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 19:23

Kaatje77 reageerde op mijn advertentie van marktplaats en bokt. Zodoende ben ik vandaag langsgegaan, kijken, rijden en aangezien het goed beviel ben ik donderdag opnieuw uitgenodigd ^^

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 16:03

Vriska heb ik gevonden via mijn ouders, zij kenden de eigenaren en zo ben ik daar ingerold zeg maar.
Winston heb ik gevonden door een advertentie op Marktplaats te zetten. Ik had al vrij snel een paar reacties en moest zelfs kiezen! Aangezien ik toch echt van de Fjorden ben en dus moest kiezen tussen een Fjord en een Haflinger, ben ik voor Winston gegaan! Heb er nog geen moment spijt van gehad <3

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 09:22

Ik zag op bokt markt een advertentie van een paard dat mij heel erg aansprak.
Een mail gestuurd met info over mij + ervaringen, en tadammm nu is hij mijn verzorgpaardje :D

JuudKaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:05

Ik zocht 6 jaar geleden een verzorgpony op mp, op heel veel gereageerd.
Ik kreeg van vele reactie dat ze niks hadden. Ik kreeg echter 1 reactie van iemand die ging nog kijken of iemand op stal iets had. Een tijd later kreeg ik een mail of ik nog interesse had. Natuurlijk had ik dat!
En nu loop ik daar al 6 jaar :))

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 23:13

Via marktplaats! :D

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:03

Ik werd gevraagt, en ik was toevallig ook op zoek naar een verzorgen paard

Arabius

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:14

Bij mij in de buurt is een restaurantje waar me moeder en ik een keertje gingen eten, nu hoorde de eigenaar van dit restaurant ons praten over paarden en vroeg ze of ik toevallig geintereseerd was in een verzorgpaard. ja nou zo dus! :)

evelien1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 03:45

Heel veel stallen mesten op de manege, werd uiteindelijk beloond met mijn lieve verzorgpaardje <3

xChou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:28

Via internet, een advetentie gevonden die al 4 jaar oud was, maar toch nog gereageerd en vrijwel meteen een reactie terug. :D Wat was ik blij, haha, die avond gaan kijken en toen had ik twee verzorgpony's. Inmiddels is de ene ingeslapen en de andere verkocht en verzorg ik bij die eigenaar nu een paard.

Pitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 13:43

Eigenlijk heel toevallig. Ik was al een tijdje op zoek naar een verzorgpony, ook op marktplaats enzo. En toen vroeg ik aan mijn moeder: 'Mam, ken jij eigenlijk mensen met paarden?' Toen zei ze dat ze een vriendin had die ook een pony had, en toen ging ze haar dus mailen. Toen mailde ze terug dat we een keer mochten komen kijken, maar het was wel alleen om te verzorgen en niet om te rijden. Dus mijn moeder zei: 'Ja, dat dacht ik al. Volgens mij had ze een bonte shetlander.' Dus wij gingen kijken, bleek het gewoon een zwarte welsh te zijn in plaats van een bonte shetlander! En nadat ik een paar keer was geweest mocht ik er nog op gaan rijden ook. :) Ik ben wel een beetje groot voor hem, maar het gaat nog best. En binnenkort mar ik ook op het nieuwe paard van die eigenaresse gaan rijden. :D
Ik hoef er trouwens helemaal niks voor te betalen en ik mag best veel. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:07

Pitch schreef:
Eigenlijk heel toevallig. Ik was al een tijdje op zoek naar een verzorgpony, ook op marktplaats enzo. En toen vroeg ik aan mijn moeder: 'Mam, ken jij eigenlijk mensen met paarden?' Toen zei ze dat ze een vriendin had die ook een pony had, en toen ging ze haar dus mailen. Toen mailde ze terug dat we een keer mochten komen kijken, maar het was wel alleen om te verzorgen en niet om te rijden. Dus mijn moeder zei: 'Ja, dat dacht ik al. Volgens mij had ze een bonte shetlander.' Dus wij gingen kijken, bleek het gewoon een zwarte welsh te zijn in plaats van een bonte shetlander! En nadat ik een paar keer was geweest mocht ik er nog op gaan rijden ook. :) Ik ben wel een beetje groot voor hem, maar het gaat nog best. En binnenkort mar ik ook op het nieuwe paard van die eigenaresse gaan rijden. :D
Ik hoef er trouwens helemaal niks voor te betalen en ik mag best veel. :)

Wauw dat is fijn!
Maar dan moet die vriendin wel dicht bij wonen? :)

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 20:50

Via zoekertje op internet
Via vriendlief

miekjuh3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:17

via het werk van m'n ma

samfrancoise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:12

Wat hebben jullie op marktplaats gezet

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:04

Ik heb een advertentie op bokt staan, maar aangezien er in mijn omgeving niet veel is, zal daar pas over een lange tijd of niet op gereageert worden verwacht ik. Ik wilde een advertentie op marktplaats zetten, maar aangezien ik voor veel dingen aan het sparen ben kan ik zelfs die paar euro niet missen. Zijn er nog andere sites waarop je, wel gratis !!!, een advertentie hiervoor zou kunnen plaatsen ? En is doormiddel van briefjes bij huizen & in de supermarkt een goede manier om een verzorgpony/paardje te vinden ?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:06

eveliienxx schreef:
Ik heb een advertentie op bokt staan, maar aangezien er in mijn omgeving niet veel is, zal daar pas over een lange tijd of niet op gereageert worden verwacht ik. Ik wilde een advertentie op marktplaats zetten, maar aangezien ik voor veel dingen aan het sparen ben kan ik zelfs die paar euro niet missen. Zijn er nog andere sites waarop je, wel gratis !!!, een advertentie hiervoor zou kunnen plaatsen ? En is doormiddel van briefjes bij huizen & in de supermarkt een goede manier om een verzorgpony/paardje te vinden ?

Zover ik weet is het gewoon gratis als je het plaats onder "diensten- oppas, verzorging en les" en dan bij de paarden.
Verder heb je nog marktplaza en je zou op google gewoon kunnen intypen verzorgpaard gezocht dan kom je vaak ook op site's waar je advertenties kunt zetten. Denk alleen dat marktplaats wel een van de meest bezochte is.

eveliienxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:34

Tigra_ schreef:
eveliienxx schreef:

Zover ik weet is het gewoon gratis als je het plaats onder "diensten- oppas, verzorging en les" en dan bij de paarden.
Verder heb je nog marktplaza en je zou op google gewoon kunnen intypen verzorgpaard gezocht dan kom je vaak ook op site's waar je advertenties kunt zetten. Denk alleen dat marktplaats wel een van de meest bezochte is.

Oke, ik zal het nog een keer proberen. Ik kreeg namenlijk iets van : 2 weken 6 euro, 4 weken 9 euro, ik snapte het al niet want ik dacht ook dat het gratis was

studentje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 03:53

Je kan via marktplaats proberen, of gewoon in de buurt gaan rondvragen bij mensen met paarden.
Ik zelf ben via via ergens terecht gekomen

J_B_GR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:41

Ik heb ook via Bokt een verzorgpaard gevonden, helaas was het niet zo'n succes. Maar ik heb hoop op een goed verloop de volgende keer!

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 00:07

vriendinnen, marktplaats, bokt

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:02

mogt iemand omgeving r'daal een paardje zoeken ik wil mijn haflinger verleasen 6 dagen in de week!

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 13:09

Ik ben voor allebei mijn ex-bijrijpaardjes gevraagd en voor mijn huidige ook :o Ik heb nog nooit hoeven zoeken, dus heb daar geen tips voor..

PaulienvS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:11

Mijn zus had ze via een vriendin.
Ik heb ze weer van haar over genomen toen ze ging studeren.

de andere had ik via een vriendin, die het alleen deed.
Nu ga ik met haar mee

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 10:11

1 ik was een de winkel een zweep aan het zoeken en. Mijn moeder riep mij een mevrouw daar had de zelfde naam en toen vertelde me moeder weer het standaard verhaal ze is dol op paarden bla bla em toen zij ze dat ze nog een verzorger zocht voor haar shet en toen gingen we dat doen
2 via bokt