Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pitch schreef:Eigenlijk heel toevallig. Ik was al een tijdje op zoek naar een verzorgpony, ook op marktplaats enzo. En toen vroeg ik aan mijn moeder: 'Mam, ken jij eigenlijk mensen met paarden?' Toen zei ze dat ze een vriendin had die ook een pony had, en toen ging ze haar dus mailen. Toen mailde ze terug dat we een keer mochten komen kijken, maar het was wel alleen om te verzorgen en niet om te rijden. Dus mijn moeder zei: 'Ja, dat dacht ik al. Volgens mij had ze een bonte shetlander.' Dus wij gingen kijken, bleek het gewoon een zwarte welsh te zijn in plaats van een bonte shetlander! En nadat ik een paar keer was geweest mocht ik er nog op gaan rijden ook.Ik ben wel een beetje groot voor hem, maar het gaat nog best. En binnenkort mar ik ook op het nieuwe paard van die eigenaresse gaan rijden.
Ik hoef er trouwens helemaal niks voor te betalen en ik mag best veel.
eveliienxx schreef:Ik heb een advertentie op bokt staan, maar aangezien er in mijn omgeving niet veel is, zal daar pas over een lange tijd of niet op gereageert worden verwacht ik. Ik wilde een advertentie op marktplaats zetten, maar aangezien ik voor veel dingen aan het sparen ben kan ik zelfs die paar euro niet missen. Zijn er nog andere sites waarop je, wel gratis !!!, een advertentie hiervoor zou kunnen plaatsen ? En is doormiddel van briefjes bij huizen & in de supermarkt een goede manier om een verzorgpony/paardje te vinden ?
Tigra_ schreef:eveliienxx schreef:Ik heb een advertentie op bokt staan, maar aangezien er in mijn omgeving niet veel is, zal daar pas over een lange tijd of niet op gereageert worden verwacht ik. Ik wilde een advertentie op marktplaats zetten, maar aangezien ik voor veel dingen aan het sparen ben kan ik zelfs die paar euro niet missen. Zijn er nog andere sites waarop je, wel gratis !!!, een advertentie hiervoor zou kunnen plaatsen ? En is doormiddel van briefjes bij huizen & in de supermarkt een goede manier om een verzorgpony/paardje te vinden ?
Zover ik weet is het gewoon gratis als je het plaats onder "diensten- oppas, verzorging en les" en dan bij de paarden.
Verder heb je nog marktplaza en je zou op google gewoon kunnen intypen verzorgpaard gezocht dan kom je vaak ook op site's waar je advertenties kunt zetten. Denk alleen dat marktplaats wel een van de meest bezochte is.