Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AGarcia schreef:Jha, zij was er van begin af aan bij en eigenlijk vielen die jongens mij al eerder lastig maar in de trein merkte ik pas dat zij er de hele tijd bij zat.
Lante schreef:hafjesliefde schreef:als ik naar een nieuwe (mogelijke) verzorgpony ga, gaan m'n ouders altijd mee voor de eerste keer...
Je kunt het niet zien aan iemand dat die verkeerde bedoelingen heeft helaas. Hij gaat echt niks proberen als je ouders erbij zijn.
Angel_Eyes schreef:Brr, de verhalen die ik hier lees doen me wel kriebels krijgen hoor,
ik ben nu 16, en ik ben van plan om aan iemand met een paar pony's, niet ver van mij te gaan vragen of ik eventueel zijn pony's mag gaan verzorgen. Ik heb er een topic over aan gemaakt.
Maar nu ik dit hier allemaal lees wordt ik toch wel een beetje bang, de eigenaar is een man van rond de 50, maar ik weet totaal niet of hij al dan niet getrouwt is, je ziet bijna nooit niemand lopen bij zijn stallen, en eerlijk gezegd, vindt ik het er een klein beetje eng uitzien, die gedachten zijn nu niet onstaan door jullie verhalen, hoor, maar ik wou het gisteren al eens gaan vragen met mijn moeder, maar durfde niet zo goed.
Saaams schreef:misschien kan iemand me hier helpen dan!
Ik heb ook al 6 jaar een verzorgpony.
Man en een vrouw allebei wat ouder in de 65 jaar.
Maar sinds kort raakt die man me aan, soms zelfs aan me kont&buik en fijn is het niet.
zelfs ben ik bang als ik er alleen ben, zonder dat die vrouw er is.
Ik hoorde - niet of het waar is - dat die ook bij me vriendinnen aan hun kont, en buik ect zat (hierwasiknietbijdan).
Zolang er verder niets gebeurd, ga ik er ook niet op in en loop lekker verder en negeer het.
Maar toch vind ik het niet fijn.
BonitaLovee schreef:Wat er allemaal gebeurt...
Bij mij is er vroeger ook wel eens 'wat' gebeurd:
Ik was 13 jaar, en had net zoals de meeste een advertentie op marktplaats staan..
Ik werd 's ochtends gebeld, rond een uur of 10 (?) en toen vroeg een man of ik die middag wou komen kijken naar een pony die hij had staan.
Ik reageerde meteen zovan: O leuk! Om hoe laat?
We spraken om 2 uur 's middags af...
Ik ging naar het adres dat hij me had opgegeven..
Eerst gingen we naar de pony kijken, ik mocht ook meteen proefrijden..
Daarna kwamen we weer terug bij zijn huis, en hij vroeg: Wil je voor de pony zorgen?
Ik meteen van Ja ja, ik vind 'm hartstikke leuk!
Hij zei: Voor het rijden moet je wel wat terug doen, en omdat je daarnet al hebt gereden, moet je nu ook wat terug doen..
Hij greep me stevig vast, ik kwam niet meer weg....![]()
Ik ben toen zwaar misbruikt,...![]()
Maar nu zit hij gelukkig nog steeds vast!
Wiesiesisi schreef:BonitaLovee schreef:Wat er allemaal gebeurt...
Bij mij is er vroeger ook wel eens 'wat' gebeurd:
Ik was 13 jaar, en had net zoals de meeste een advertentie op marktplaats staan..
Ik werd 's ochtends gebeld, rond een uur of 10 (?) en toen vroeg een man of ik die middag wou komen kijken naar een pony die hij had staan.
Ik reageerde meteen zovan: O leuk! Om hoe laat?
We spraken om 2 uur 's middags af...
Ik ging naar het adres dat hij me had opgegeven..
Eerst gingen we naar de pony kijken, ik mocht ook meteen proefrijden..
Daarna kwamen we weer terug bij zijn huis, en hij vroeg: Wil je voor de pony zorgen?
Ik meteen van Ja ja, ik vind 'm hartstikke leuk!
Hij zei: Voor het rijden moet je wel wat terug doen, en omdat je daarnet al hebt gereden, moet je nu ook wat terug doen..
Hij greep me stevig vast, ik kwam niet meer weg....![]()
Ik ben toen zwaar misbruikt,...![]()
Maar nu zit hij gelukkig nog steeds vast!
wow heftig heb je nog iets aan over gehouden ik bedoel geestelijk