Lijkt wel of je je persoonlijk aangevallen voelt...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kuggur schreef:Hm, misschien de knuppel in het hoenderhok, maar als het allemaal zo´n ergernis is met die bijrijders heb ik nog wel een idee:
Train je paarden zelf.
trustHim schreef:zoals meerdere hier gezegt hebben gaat het om de aandacht voor mijn pony. Ik heb sinds kort een andere baan waarbij ik langere dagen maak, sta op een andere stal waar ze ook in de winter buiten komt maar dus ook rond een bepaalde tijd weer binnen gehaald moet worden. Natuurlijk kan ik alles zelf doen en haar op de dagen dat ik lang werk gewoon geen aandacht geven maar dat is pas sneu
overgens, ben jij dan de hele dag vrij? werk je aan huis? verkoop je de boel als je eens ziek wordt?
Kuggur schreef:hehe, duidelijk een pijnlijk puntje aangehaald.
Me persoonlijk aangesproken voelen, neuh, nog nooit een verzorgpaard gehad. Mijn eigen paarden rij ik zelf in en train ik zelf, daarom heb ik paarden.
Tinky, het lijkt me sterk dat alle posters hier uit gezondheidsredenen verzorgers nodig hebben, het is in het overgrote deel een vrijwillige keuze, net zoals het houden van een dier vrijwillige keuze is.
Of dat nu een paard, een hond of een goudvis is dat zou je moeten laten als je daar geen tijd voor of zin in hebt.
Ook word mijn eerdere reactie onvolwassen genoemd, ik vind het vrij onvolwassen een deel van de verantwoordelijkheid voor het welzijn van je paard op een onbetaalde verzorger af te schuiven (laat staan daar over te gaan jammeren als het niet gaat zoals het je zint).
Kuggur schreef:. Maar als je leven zo is ingericht dat je niet de tijd hebt je dieren voldoende aandacht te geven, waarom heb je ze dan?
Kuggur schreef:Hm, misschien de knuppel in het hoenderhok, maar als het allemaal zo´n ergernis is met die bijrijders heb ik nog wel een idee:
Train je paarden zelf.