lifaya schreef:Ik verzorg nu 2 paarden, bijrijden doe ik nietik mest de stallen uit, natte plekken weghalen en opstrooien, voeren enzovoort, voor 1 a 2 dagen per week. ik doe de paarden samen met 2 andere meiden, de eigenaar die zit in het buitenland. Ik vind het zelf niet zo'n probleem om niet te rijden en wel de "rot"klusjes te doen, dat hoort er nou eenmaal bij
er waren nog 2 andere die ook verzorgde maar die zijn beide afgelopen week gestopt op een asociale manier, ze vonden namelijk dat zij alleen maar rotklusjes moesten doen en als ze iets vergaten dat ze dan een sneer krijgen
vind je het gek dat je een sneer krijgt, 2 maanden geleden waren zij op de hoogte gesteld van ALLES dat er moest gebeuren. het is heel netjes verdeeld door de eigenaar zodat iedereen 1 dag per week naar stal kan gaan en evenveel werk heeft als de andere. Zij vonden dus dat ze betaald moesten krijgen en het niet leuk vonden dat ze niet konden rijden
Ja sorry hoor, maar die moeten dus echt NOOIT een eigen paard nemen, tenzij ze die op een vol-pension zetten en slaafjes hebben
Nee ik doe ook graag de vieze klusjes, hoort er nou eenmaal bij
al moet ik zeggen dat hengsten-urine echt VRE-SE-LIJK stink
Woooooow! Die heeft een goede aan jou! Zo gek ben ik niet hoor, alleen stallen uitmesten en voeren. Zou dan wel willen poetsen, wandelen, of iets dergelijks.. Voor wat komt wat.