Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robin__ schreef:Gevordert is overal anders
Bij de manege waar ik rij, is mijn les gevordert
bij de manege waar jullie rijden, is gevordert misschien minnder, of meer
Robin__ schreef:Kijk ze heeft wel een rede om de F1 nu pas te gaan starten, dan kan ze evengoed nog gevordert zijn
Felies_xx schreef:Robin__ schreef:Kijk ze heeft wel een rede om de F1 nu pas te gaan starten, dan kan ze evengoed nog gevordert zijn
Nou dan vind ik die stomme opmerking van Ier ook nergens opslaan ..Dus als je F1 gaat rijden moet je maar beginner zijn ofzo en KAN je GEEN gevorderde zijn!
Robin__ schreef:Gevordert is overal anders
Felies_xx schreef:Robin__ schreef:Kijk ze heeft wel een rede om de F1 nu pas te gaan starten, dan kan ze evengoed nog gevordert zijn
Nou dan vind ik die stomme opmerking van Ier ook nergens opslaan ..Dus als je F1 gaat rijden moet je maar beginner zijn ofzo en KAN je GEEN gevorderde zijn!
Pattypaard schreef:Felies_xx schreef:Nou dan vind ik die stomme opmerking van Ier ook nergens opslaan ..Dus als je F1 gaat rijden moet je maar beginner zijn ofzo en KAN je GEEN gevorderde zijn!
Begrijpend alles lezen heet dat![]()
Wat we net zeiden, bij iedere manege en alles is gevorderd anders.
En bij ier is F1 om wat voor reden dan ook zegmaar niet gevorderd
Felies_xx schreef:Robin__ schreef:Gevordert is overal anders
Ja maar daar hebben we het toch niet overik zeg alleen dat iemand bij mij in de les wil terwijl die niet goed kan rijden.. Niet dat ik goed kan rijden..maar ik vind dat je gevraagd moet worden om naar de gevorderde te gaan en niet 'Dreigen'
Felies_xx schreef:
Dan vind ik dat zeer dom..want dan moet je als je beginner bent F1 gaan rijdenEn als je dat nou niet wilt kan je later geen F1 meer rijden
?
Rafaela schreef:hmm, dus ik ben niet gevordert, omdat ik nog geen f1 heb gestart ?
Ier schreef:Als je echt gevorderd ben mag je hoger als F1 instromen.
Regel van FNRS, die bepaald waar je instroomt..
F1 is alleen maar stap en draf.
Sorry mr als gevorderd iemand moet je toch zeker beheerst een galopje kunnen maken en dat ook in een proef uit kunnen voeren.