Het gaat echt om de mailtjes die je boeien.. als je gaat mailen iig
En anders via via.. de paardenwereld is zo klein, "ons" kent "ons"... Dus maak het "openbaar" dat je iets zoekt, op het prikbord op een manege of weet ik veel waar... Via via werkt vaak nog wel het beste, vind het via mail vaak lastig omdat je zelf vaak nog vragen hebt en je nooit de "garantie" hebt dat iemand niet zo maar bedenkt "goh, dit wil diegene horen, dus ik mail dat maar"
Je kunt natuurlijk ook briefjes in dierenwinkels ofzo ophangen. Je kunt ook gewoon op het internet zoeken. Niet altijd op bokt of mp!
_Loekie
Geplaatst: 23-02-13 20:57
lienus_dandy schreef:
Je kunt natuurlijk ook briefjes in dierenwinkels ofzo ophangen. Je kunt ook gewoon op het internet zoeken. Niet altijd op bokt of mp!
zou je wat sites willen opschrijven?
xZiva_
Geplaatst: 23-02-13 21:01
Emmavhx schreef:
Pfff ik geef het op Er is echt niks
ik zat net toevallig op marktplaats te kijken, en zag dat er een heleboel rond zaltbommel waren!
Eline_S_S
Geplaatst: 23-02-13 21:02
Er is iets van bijrijdpaard.nl, speurders.nl. zoiets. En als je een paard te koop ziet staan ivm tijd te kort, kan je natuurlijk ook vragen of een verzorger een optie is
Emmamelody
Geplaatst: 23-02-13 21:20
xZiva_ schreef:
Emmavhx schreef:
Pfff ik geef het op Er is echt niks
ik zat net toevallig op marktplaats te kijken, en zag dat er een heleboel rond zaltbommel waren!
ik zit er ook op, ik kijk af en toe of er nieuwe dingen bij mij in de buurt komen. Zoja, dan zal ik een berichtje sturen. Als je daardoor toch iets vind...
_SimoneSG
Geplaatst: 24-02-13 12:55
Zoek schreef:
Heb me ook al tijden geleden aangemeld... Nooit een reactie gehad!
lienus_dandy schreef:
Klopt. Zat ik ook op maar is echt 10x nix vind ik zelf.
Hmm , jammer , Ik heb 11 reacties gehad . misschien marktplaats of aanbodpagina?