Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twinklestar schreef:Ik meld me hier ook maar even.
Ik heb een welsh merrie van bijna 4 jaar, ik heb ze te koop staan omdat ik er zelf niet op kan gaan rijden.
Ze kent nog niks behalve de normale stalmanieren en netjes op stem reageren. ( dus ho is ho)
Maar als ik een leuk handig en verantwoordelijk meisje zou kunnen vinden die haar zou willen gaan rijden dan hoeft ze wat mij betreft niet weg. ( eventueel kan er later ook wedstrijd mee gereden worden )
Hoe moeilijk is het om in Zeeland zo iemand te vinden ?
Twinklestar schreef:Oudelande![]()
Pony is ongeveer 1.32.
Oh, ik zie dat je van Terneuzen komt................gaat hem niet worden denk ik he Kim ?
heb het net even snel gecheckt.. is drie kwartier met de auto naar jou vanaf mij haha. jammer!
superleuk ding!! Twinklestar schreef:Dank je wel, ze is ook echt heel gaaf en kan super bewegen
.
En ik neem aan dat je zelf geen stal en wei hebt, anders was dat misschien nog een optie geweest.

hahaha
"Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?" eerst mocht iedereen meekletsen maar nu niet meer
dat advertenties plaatsen en meiden het alleen maar over hun leefdtijd hebben nou niet echt de bedoeling is snap ik heel goed maar ik merkte echt wel dat als iedereen mee klets of het nu bijrijder gezocht is of bijrijdpaard gezocht is alles aan bod kwam en mensen elkaar soms ook wel vonden. Ik snap ook nog als er iemand je een aanbod doet dat je dit beter even via pb kan doen maar dat geklaag over het niet kunnen vinden en als je er dan een hebt gevonden wat daar dan allemaal mis mee is of wat dan ook dat het zo moeilijk is dat vrolijkt de mens ook niet echt op en gaat het steeds meer lijken op een klaag topic....we willen juist gezellig een nieuwe bijrijdster of bijrijdpaard vinden en met alleen maar klagen red je het niet!!!
Het maakt me allemaal niet uit, als het maar niet 'ik zoek hier en hier een paard' is en zo

Zie onderschrift.