Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:ik weet het ook niet zo goed...
mijn bijrijdster mag alles,buitenrijden,bak rijden....ze hoeft niets te betalen.
alleen af en toe de weide uit te mesten,dat moeten wij allemaal volgens rooster.
heb dr gevraagd met cap te rijden,dit vind ze niet nodig maar zal ze dan alleen buiten doen(voor mij),
les vind ze ook niet nodig.
en ik dus wel...
verder doet ze het leuk,en netjes,maar ik heb alleen die 2 eisen(cap en les...en dan gewoon 1x per maand ofzo)....
zo raar is dit toch niet??
Romana01 schreef:Weetje, het aller leukste is van de bijrijders die niet komen, is dat de andere sireuse niks meer kunnen vinden en in het begin vaak een wantrouwen is
amyyy55 schreef:Romana01 schreef:Weetje, het aller leukste is van de bijrijders die niet komen, is dat de andere sireuse niks meer kunnen vinden en in het begin vaak een wantrouwen is
Dat is ook erg vervelend ja!
Maar het is maar goed dat de eigenaren voorzichtiger zijn geworden, beter dan dat je zomaar iedereen op je paard laat!
anoukkk. schreef:wel grappig dat er nog zoveel mensen zijn die iemand voor hun paard of pony zoeken terwijl er hier bij mij in de buurt echt suuuuuper veel mensen een verzorg paardje zoeken.
original schreef:anoukkk. schreef:wel grappig dat er nog zoveel mensen zijn die iemand voor hun paard of pony zoeken terwijl er hier bij mij in de buurt echt suuuuuper veel mensen een verzorg paardje zoeken.
Ja dat is toch altijd het probleem, goede verzorgsters zijn altijd in de verkeerde plaats te vinden!
Ik ben al veel te lang op zoek naar eentje in de buurt van Gorinchem!
Peer_hvj schreef:Na een tijd zoeken toch een heerlijk bijrijdpaard gevonden!
Het is een prachtige en onwijs lieve fries van 4,5 jaar.
Ik mag nu alleen nog met hem in de bak rijden maar binnenkort mag ik met hem naar buiten.
Ik wou les met hem nemen, maar het werd mij ten strengste verboden omdat zelf te betalen xD
Ik heb echt enorm geluk gehad zowel met eigenaar,paard als locatie en ik hoef helemaal niks te betalen.
Daarvoor zat ik veel op marktplaats waar ik echt dingen zag die ik niet helemaal tja.. hoe zal ik 't zeggen..
Er staan bij mij inde regio 2 veulens die een verzorgster zoeken, en ze vragen daarvoor 50 pm.. dat vind ik nogal wat voor een veulen! Daarnaast staan er ook paarden waar je 2 a 3x per week mag komen en dan een bijdrage van 150 a 200 euro vragen en dan nog mag je niet vanalles met dat beest doen (wedstrijden of buitenrijden bijv.)
Zo snap ik ook wel dat sommige mensen geen verzorgster kunnen vinden...
ikdoemaarwat schreef:Peer_hvj schreef:Na een tijd zoeken toch een heerlijk bijrijdpaard gevonden!
Het is een prachtige en onwijs lieve fries van 4,5 jaar.
Ik mag nu alleen nog met hem in de bak rijden maar binnenkort mag ik met hem naar buiten.
Ik wou les met hem nemen, maar het werd mij ten strengste verboden omdat zelf te betalen xD
Ik heb echt enorm geluk gehad zowel met eigenaar,paard als locatie en ik hoef helemaal niks te betalen.
Daarvoor zat ik veel op marktplaats waar ik echt dingen zag die ik niet helemaal tja.. hoe zal ik 't zeggen..
Er staan bij mij inde regio 2 veulens die een verzorgster zoeken, en ze vragen daarvoor 50 pm.. dat vind ik nogal wat voor een veulen! Daarnaast staan er ook paarden waar je 2 a 3x per week mag komen en dan een bijdrage van 150 a 200 euro vragen en dan nog mag je niet vanalles met dat beest doen (wedstrijden of buitenrijden bijv.)
Zo snap ik ook wel dat sommige mensen geen verzorgster kunnen vinden...
goh had ik jou maar gevonden! weet jij niet nog een vriendin ofzo
ik heb weliswaar een 2,5 jarige maar ze hoeven niks te betalen! (alleen binnenbak bijdrage als ze gebruik maken van de binnenbak)
ze krijgen zelfs 2 x per maand les van mij (gratis)
en ik zoek iemand die dus met hem wil groeien, dus nu gaat verzorgen en straks dan ook lekker met hem kan gaan rijden/buitenrijden/mennen ect..