Ojajoh schreef:Veriye schreef:Vanaf april mag ik het paard van mijn instructeur bijrijden. Zij vraagt wel een bijdrage van 100 euro per maand voor zo vaak ik wil rijden per week. Les is extra. Ik vind het prima en heb het er ook over..Hij is een top getrained paard en ik ben herintreedster en beginner op het gebied van western, ik kan dus heel veel van hem leren. Ook zijn de spullen duur en ik snap als ze zeker wil zijn, dat er zuinig mee omgegaan wordt.
100 euro voor eigenlijk alle dagen is niet duur
Zeker en vooral omdat het een paardje is van iemand die er goed mee getraind heeft.
Meestal betekend dit wel alleen bak rijden en zijn de mogelijkheden vaak toch wel erg beperkt. Maar als je juist zo'n ruiter bent is het ideaal/ Heb het ook gehad met de eerste verzorgpaarden moest dan 150 betalen maar de stalling alleen al daar was 375 per maand in de randstad. En voor 150 mocht ik voor luxe paarden begrippen veel. Maar niet naar buiten. En de lessen komen ook voor eigen rekening alleen vrij rijden in de bak is toch wat saai m.i en dan zit je toch al snel op een veel hoger bedrag. Ik was zelf meer een vrije ruiter die lekker de bossen in wilde dus uiteindelijk ben ik uit dat luxe wereldje gestapt als waren die mensen ook super aardig maar dat paste niet bij mij.