Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BaileyMix schreef:Hoe ís het mogelijk. Ben echt al 2 jaar op zoek naar een verzorgpony. Ben dan nog maar 13, (in mei 14
) maar reken maar dat ik serieus ben. Ik hoef niet eens te rijden, kan makkelijk zonder...Al is het maar een beetje helpen de stal uit te mesten ofzo, en maar niet denken dat er íemand een verzorger zoekt hier in Goes...
Die leuke penny-reacties zijn natuurlijk altijd leuk om te lezenBeetje raar, voor zoiets stuur je tch ook een net, goed mailtje?!
Maarja. Snap best dat mensen bij mij zeggen ''Je bent te jong'' Maar hoe kan je nou te jong zijn om een stal uit te mesten :p?
Ben ooit eens met een vriendin heel Goes en omliggende dorpen afgereden...Kregen we bij één iemand de reactie ''Eeh...Deze paarden verzorgen zichzelf'' Slechtste smoes ooit!
Narya schreef:
amyyy55 schreef:Het is voor de verzorgers net zo moeilijk om een paardje te zoeken als andersom.
Meestal doordat er wordt gezegd, "te jong",'"te onervaren" enzovoort.
Maar als niemand de kans krijgt ervaring op te doen, dan leer je het nooit?
Ik woon zelf in katwijk, en had bijna een leuk fjordje gevonden, maar die stond helemaal in oud wassenaar.
Net wat te ver voor mij, en ik ben al zo slecht in wegen onthouden xD. ( ik was niet verdwaald ofzo..)
Het ligt er gewoon net aan in welke regio je woont, in principe staan er best veel stallen rond Rijnsburg, en noordwijk enzovoort.
MAar ik heb nog geen pony gevonden! D=
Narya schreef:Nee, nee, ik bedoel de ponyclub in Goes. Die in Kapelle ben ik niet heel bekend mee, maar volgens mij is dat zo'n beetje hetzelfde systeem. Waarom heb je dan een verzorgpony nodig, als je er daar al hebt?
Anoniem schreef:Mijn pony mag dressuurmatig wel wat bijgeleerd worden ja...en daarvoor is wel les nodig,ook voor mijzelf.
al zou ze maar 1x per maand een lesje nemen...
Zij vindt het niet nodig,ze vindt dat ze alles wel kan. Maar hij is dressuurmatig gewoon nog niet sterk,nogal scheef,moeite met inbuigen en dergelijke...