heb einelijk muziek op me mobiel

niet de goede, maar het is teminste gelukt

t ligt aan de computer... want het is gedaan met mn broer zn laptop
computer moet al een tijdje geformatteerd worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rafaela schreef:whaha die foto patty
das minder felies..
Felies_xx schreef:Ik heb ruzie met 2 marokanen uit me klas.. 1 is net nieuw ander komt van de havo.. Dus die denken het een beetje met zn 2en en ik kan daar absoluut NIET tegen.. ik moest samen met die een die van de havo afkomt (N) een presentatie doen voor verzorging.. oke alles best vond het goed(toen was die nieuwe(S) er nog niet) Dus ik al me dia's enzo sturen.. Komt S bij ons in de klas ..Vanaf eerste moment mag ik dr al niet dusz..het begon dat ze me dia's ging verklo.ten ..andere kleur enz. Zag er niet uit! Toen de dag dat we presentatie moesten doen..Ik en N liepen naar de computer Om de presentatie te openen .. Kwam op beemer en eind van de presentatie stond Gemaakt door N S en Felicia
Ik echt zo DEED zij mee?!![]()
hier moeste we ook een verslag van maken en die had N helemaal in elkaar gezet (presentatie) en dan zou ze m naar mij sturen ..telkens als ze online was vroeg ik of ik die presentatie mocht zodat ik het verslag ervan kon maken en toen zei ze jaaaa dus 10 minuten later had ik m nog niet en zei ze dat dr webmail het niet deed.. BULLSH*T! dus ik werd beetje pissed en toen ging ze S erbij halen..nou na veel geruzie enz. belde N naar A een super goeie vriendin van mij en die zij als zij (over mij) zo door blijft gaan dan duw ik dr tegen de lokkers!Niemand mag ze en iedreen is voor mij duz ze komen maar!
rivanalover schreef:Hahaha die foto Patty!Heb je nog meer foto`s?
Leuk onderschrift Marjo!
Stom zeg Felies!
Lientjee schreef:Heej, ben ik weer!
Moet zo gaan oppassen...
Ier schreef:Ik heb met wijken ook dat ik teveel met mn binnenhand wil doen.
Heeel irritant..
Biw trouwens
Meliaforever schreef:En mantos proberen ze ook alelen maar lichte mensen erop te zetten //