In haar nieuwe setje haha!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/131166/bijr ... spakenburg
Ik heb mijn advertentie aangepast.
Is het beter zo?
Lianne86 schreef:Als je doorvraagt en je krijgt een ongemotiveerde reden... dat heb ik wel zoiets van ehm... (Maarja als je die mensen nazoekt dan krijg je ook te lezen dat ze er niets meer aan vinden blabla, en dan is het mooi weer en zoeken ze opeens weer)
Ziekte enzo kan iemand niets aan doen, hier is het ook zo dat als de oude verzorgster weer helemaal opgeknapt is, ze altijd terug mag komen ook al heb ik (ik zeg het pas over 2 maandenvoordat iemand weer stopt) iemand... Maarja, ze wil graag, maar het kan nu niet helaas. Het is vooral de motivatie erachter... Dat iemand stopt met paardrijden omdat het te duur is, ok, snap ik nog... Dat diegene geen verzorgpaard kan vinden en daardoor er even uit ligt en niet naar een manege wil, vind ik ook nog acceptabel... Maar geen vage excuses
Deetjeeuh schreef:Inderdaad, dat is hetzelfde als op de manege lessen. Maar ben je ook ongeveer zo'n 40 euro, misschien iets meer, kwijt voor 4x per maand.
In die verhouding vind ik het dus veel... Als je nou elke dag mag komen, er alles maar dan ook alles mee mag doen. Is het weer iets anders..
Adin schreef:ik heb nog helemaal 0 reactiesdat is niet veel, hoop dat er nog wat komt.