Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Navanja schreef:Het komt er eigenlijk een beetje op neer, dat niemand wil betalen. Maar wel allemaal drie dagen willen rijden. Ik rijd Jolanda maar 4 dagen per week, dus dan kan ik nog maar 1 dag rijden. Op mijn eigen paard..
Ik moet altijd iemand begeleiden. Dus dat kan ik gratis doen natuurlijk, dat iemand heel erg veel leert van mijn paard en mij, omwille van mijn paard, maar ik heb haar al tien jaar, dus zo goed als ik haar ken, evenaar je gewoon nooit, en al helemaal niet in bijvoorbeeld een half jaar.
Klussen heb ik inmiddels omgezet, en die zijn er ook niet meer. Je hoeft echt he-le-maal niks meer te doen. Geen voer klaar zetten, niet binnen buiten zetten, niet voeren, niet mesten NIKS. (ze staat ook de hele dag buiten in de paddock, dus om beweging gaat het ook niet)
Ik weet dus nu even niet meer hoe ik het moet doen, ik ben blijkbaar te veeleisend, maar ik ga daar denk ik niet van af stappen. Ik ga niet als een filantropische instelling iemand zijn hobby financieren, terwijl ik daar zelf gewoon hard voor moet werken.
Zelfs les nemen is voor de meeste mensen heel raar merk ik, (niet perse hier, maar wel in mijn krijgende reactie's op mijn advertentie)
Verzorgers/bijrijders vinden die echt weten waar het over gaat, is zo moeilijk.. De meeste mensen doen maar wat, en dat wil ik gewoon niet. Als je op mijn paard rijd en je doet iets, wil ik dat je weet waarom je dat doet. Zo rijd ik ook.
Voor mijn gevoel zit ik dus heel erg klem nu, want een penny meisje vragen, vind ik ook te gevaarlijk. Ik heb een gevoelige merrie.
Maar hetgeen wat ik prefereer, lijkt niet te bestaan.
Miranda, ik vind het erg jammer dat je niet meer reageert op mij.
LoveUggs schreef:Maar als ik het goed begrijp, heb je een eigen paard en een verzorg paard? En voor je eigen paard zoek je dan nu een verzorger?
Shirley_ schreef:Bij ons in de omgeving: een verzorgpaard van 2,5 jaar aangeboden voor 2 dagen in de week: 60 euro. Band moet belangrijker zijn dan het rijden(Want dat rijden gaat de eerste tijd zeker niet gebeuren). En je moet hem verzorgen met een andere verzorgster..
Shirley_ schreef:Bij ons in de omgeving: een verzorgpaard van 2,5 jaar aangeboden voor 2 dagen in de week: 60 euro. Band moet belangrijker zijn dan het rijden(Want dat rijden gaat de eerste tijd zeker niet gebeuren). En je moet hem verzorgen met een andere verzorgster..
suusiesu schreef:ik had ooit een bijrijdster die toen ik een keer niet was mijn paardje zo hard heeft geslagen dat ze nooit meer dezelfde is geworden... ik begin er dus niet meer aan met een vreemde!
Sleeper schreef:Shirley_ schreef:Bij ons in de omgeving: een verzorgpaard van 2,5 jaar aangeboden voor 2 dagen in de week: 60 euro. Band moet belangrijker zijn dan het rijden(Want dat rijden gaat de eerste tijd zeker niet gebeuren). En je moet hem verzorgen met een andere verzorgster..
Serieus? Schandalig. 60 euro vragen voor een onbeleerd paard. Iemand is er achter gekomen dat een paard duurder is dan gedacht?