germie schreef:Ik heb een eerste reactie gehad, maar ik weet niet wat ik er van moet denken.
Eerste mail was: zoekt u nog een bijrijder voor uw paard?
Niet meer en niet minder stond er in, geen naam, niets. Dus ik mail terug van ja, maar kun je iets meer over jezelf vertellen?
Komt er een reactie terug van ik ben XX oud en rij dressuur op l/m niveau en springen op b niveau, waar ik graag mee verder zou willen.
Weer geen naam, en volgens de mail zou ze dus volwassen moeten zijn. Dus ik mail terug van zou je me dan even kunnen bellen, nr 1234567890, En hoe denk je te komen, fiets, auto, want een bus stopt niet bij stal.
Komt er weer een reactie terug: Me vriend brengt me, hij heb auto.
Tja, wat moet ik hier mee, mijn telefoonnr heeft ze. Ik weet nog geen naam, en deze mailwisseling toont ook geen hoog intellect natuurlijk. Zou er dan wel of niet een serieus persoon achter zitten? Bovendien, zou zo'n vriend het leuk vinden om in de regen te blijven toekijken hoe z'n vriendin gaat rijden, en dit dan meerdere keren per week?
Irritant zulke mailtjes 
Over dat verhuizen trouwens, dat is mij ook gevraagd.. Of ik hem niet even kon verhuizen 
Ik snap eerlijk gezegd niet eens dat mensen dat durven te vragen..
Tuurlijk joh, ik zet hem wel even een stuk verder van huis weg, wat meer tijd gaat kosten, meer (benzine)geld, etc etc zodat jij hem 2 dagen kan rijden
Wat jonge meisjes betreft, ik wilde eigenlijk ook 16+.. Maar ik denk dat het geheel aan de persoon zelf ligt. Heb nu dus een meisje van 13, en ben echt heel blij met haar! Haar moeder komt ook altijd mee, dat scheelt natuurlijk ook!
Ik ken meisjes van 16 of ouder die zich minder volwassen gedragen