kinderachtig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kinderachtig!
haha gezellig heb er al een bed staan

Lijkt heel goed te klikken via de mail, dus hoop heel erg nu iemand gevonden te hebben...
3 km van de stal af... Misschien dat ik dan meer reacties krijg, want ik heb echt iemand nodig eind december :s (of nouja... ik heb heel graag een lief iemand dan... ) Zoek schreef:Shanna schreef:Ik heb een bijrijdster gevonden! Ze is gister komen kennismaken en erg enthousiast! Kan ik eindelijk mij advertenties weghalen!
Gefeliciteerd!! Nu nog afwachten hoe lang ze het vol houd
haha lekker realistisch. Maar ik zou ook maar even wachten met je advertentie weghalen. Ik zou hem zetten op gereserveerd als dat kan. Je weet het maar nooit
)
Een paard (naja, in dit geval pony) waarmee ik als ik de weg ken zelfstandig het bos is mag. Tis een merrie van 19, die ze graag nog wel willen laten lopen, maar geen echte noodzaak. Dus we kunnen nu samen gaan genieten in het bos
Zit er alleen een beetje mee dat ik niét wil stoppen met mijn vzshet, dus dat we eerst eens gaan kijken of het te combineren valt, al helemaal met de naderende winter.
! Nessie schreef:Bij mij loopt nu de communicatie best stroef, al 3x geprobeerd een afspraak te maken voor het bezichtigen van Goldy. Goldy heeft geen bijrijder nodig, mijn moeder en ik trainen haar op Z niveau en we hebben er tijd voor. Nu vond ik het anders zielig voor mijn net nieuwe bijrijder voor Wolder, maar ik vind het wel vervelend dat de communicatie dan zo gaat. Ik bied haar een super kans met een leer(/-en wedstrijd)pony voor het springen en dressuur, maar dan moet de communicatie wel verbeteren..
dat is wel super jammer! hoop dat het gauw dan beter gaat. Zoek schreef:Gefeliciteerd!! Nu nog afwachten hoe lang ze het vol houd
opzich is het vaak wel zo, soms lijkt het gewoon mooier dan het is.
voor mij was het een super gelegenheid.