Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Omdat de mensen bij wie ik sunny ruim 1,5jaar heb verzorgd, niet reageren tot mijn spijt, want ik heb alle paardjes daar geholpen gezond te krijgen (regenschurft en eitjes overal in de liezen en manen) en getraind van groen tot net voor t beleren, heb ik verder gezocht... En ja hoor, in putten hier dichtbij ga ik binnekort kennismaken met de manage/stalhouderij die ook buitenritten doet en huifkar tochten etc. Ze zochten nog een gevordend ruiter voor de zondagen tussen 10:00 en 17:00 om mensen te begeleiden in opzadelen verzorgen en buitenritten. Dus ik ga daar binnekort eens kijken en even zien of het klikt! maar heb er super veel zin in zeker nu het weer ook weer opklaart!
maar is wel heerlijk zo ja gek he sallan??
We hebben onze eerste kijkers gehad en hopelijk kunnen we voor juni/juli hier weg. Hebben jullie tips voor het vinden van paarden daar?! Vraagt bv iedereen een bijdrage? wat kan ik kwa omgeving verwachten?
) In amsterdam hangt het er écht vanaf aan welke kant je komt te wonen..
ben geen eigenaar van paard, maar ik ga nu voor 3 maanden een 5 jarige rijden
Zoek schreef:KimDiva waar woon je?
Hier ook nog steeds niets, had in eens drie reacties maar de een kwam op de fiets en vond het toch te ver, de ander had het in eens toch te druk en had ik niet echt een klik mee en de derde laat niets meer horen...
Gelukkig heb ik een meisje van 13 rondlopen die me help en onwijs haar best doet maar ze mag van mij nog niet rijden dus wil zo graag iemand met wat meer ervaring erbij....