haha ok k bedoelde springen op oscar.. net heeft dat meisje nog een topic gemaakt... eerst rijdt ze op oscar..daarna iemand anders op marcus en toen ik op oscar ( viewtopic.php?f=10&t=495634&hilit= )
nou zit op school en verveel me dood echt vreselijk! bah
Anzjuhlaa@ echt geweldig hahaha, is dat niet zwaar op zo'n paard te rijden. denk als ik erop ga zitten dat ik de volgende dag zeer veel spierpijn heb. pffff
nou vanavond weer les, we zullen zien, jullie horen het wel hoor maar het gaat steeds beter:D
ja maar wieke...ik wil t tog wel steeds blijve zegge dan weet je teminste ook dat k da nog steeds vind k ben thuis had 1e uur pw en toen weer naar huis succes met je les ladyzwien
Heeeeeeej! Ik ga vanavond lekker naar Thunder! Pattypaard, lukt het vliegen al? Ik ga morgen oefenen, je kan wel mee doen! moet je alleen maar ff naar mij toe komen rijden!
Ow geeft niet! Ik stuur mijn prive vliegtuig wel even! Hij is over een kwartier bij je oke?? Wel zelf en paard meenemen he? ik maak wel ff en stal voor je klaar! i ga nu snel nog ff oefenen. Tot zo he!
Grrr, sorry pattypaard! ik heb net bericht gehad dat het vliegtuig van me is neergestord Dus we doen het wel volgende week ofzow! Trouwens, na zo'n vliegles van mij ben je dooooodmoe. Dan is mariska veels te moe om nog een les te lopen veel suc6 met je les he??!!
haha maar les is niet met mariska les is op de manege dankje..jij/jullie ook nog met rijden dat ook nog,,gaat je geld koste heh ga maar fijn alleen oefene...zie je mij welus kome op me fietsje