dancer_ schreef:ankie1999 schreef:Een vriendin van heeft sinds kort een verzorgpony die bij mij in de 'laan'
staat. Ze betaalt hier 100 euro per maand voor!
Dan vind ik dat ik zelf super bof, want ik verzorg 4 grandprix ()
paarden bij mn buurvrouw, en daar hebben ze ook een pony staan die ik voor ze rijd..
Maar verder vind ik het eigenlijk belachelijk als je geld vraagt om het verzorgen van je paard,
wees blij dàt je een verzorger heb!!
Maar weet wel wat je zegt he: verzorgen van een paard, gaat dus om het verzorgen, rijden is een heel ander verhaal..
Oké, daar ben ik wel helemaal mee eens hoor!
)
.
Hier in de buurt vragen ze te veel en dat heb ik er niet voor over... Gooi het liever in de auto dan
Of ze denken totaal anders
(Ja, sorry, ik wil gewoon elke dag de stal schoongemaakt hebben, gewoon dat de paarden fatsoenlijk staan *zeikmuts* :p)
Ze mailde mij en vroeg ook of ik iets vroeg, nou ik niet zelf hoor, zolang de eigenaar maar zorgt voor alle juiste spullen en ik die niet hoef te halen, dan heb ik zoiets ik doe t voor me plezier! en is 15min rijden, dus lekker dichtbij !
(weet niet of ik mijn verzorgster dat zou laten doen.... Stel dat het zadel valt ofzo :s en dressuurzadel kan ook niet heel relax over je stuur dus moet al "achterop" :s)