Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicky84 schreef:Wij hebben wel het bos en de zandverstuiving dichtbij...15/20 min stappen? Maar geen strand haha en het betreffende paard is nog niet verkeersmak.
Tja...het moet lekker makkelijk gaan/zijn...het liefst dichtbij..niets hoeven doen qua verzorging/mesten en gratis zijn en het paard moet z lopen. Heb toenstraks ook een advertentie gezien van iemand die op zoek was naar een Z of ZZ paard..zij rijd M, maar dan kon ze het leren. Uiteraard gratis![]()
Kailonne schreef:Ik zoek ook een bijrijder. Heb 2 advertenties op marktplaats staan en 1 op bokt.
Ik vraag wel een vergoeding.
Mijn paard staat in Oirschot tegenover de kazerne. Daar is een bushalte. Verder kun je vanuit stal het bos in rijden en door een weg over te steken kom je op de Oirschotse hei.
Ik krijg alleen reacties van jonge meisjes en aangezien het toch een beetje in het buitengebied ligt wil ik hier geen verantwoordelijkheid voor nemen.
Kailonne schreef:Ik zoek ook een bijrijder. Heb 2 advertenties op marktplaats staan en 1 op bokt.
Ik vraag wel een vergoeding.
Mijn paard staat in Oirschot tegenover de kazerne. Daar is een bushalte. Verder kun je vanuit stal het bos in rijden en door een weg over te steken kom je op de Oirschotse hei.
Ik krijg alleen reacties van jonge meisjes en aangezien het toch een beetje in het buitengebied ligt wil ik hier geen verantwoordelijkheid voor nemen.
kirstenm87 schreef:Bij mij wilden ze idd ook niet komen, 14 km van de stal af en ze heeft een rijbewijs!
Maarja dan moeten ze maar verder gaan zoeken naar een paard.