Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Serendip90

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:32

Misschien moet ik mijn advertentie aanpassen "kan ZZ-dressuur lopen met de juiste ruiter" (even er vanuitgaand dat elk gezond paard dit zou moeten kunnen :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:33

_O- _O- ZZ tour maar? hmm... :')

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:33

Het moet niet gekker worden :=

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:35

Nicky84 schreef:
_O- _O- ZZ tour maar? hmm... :')

Foto's van Bonfire en Amika erbij (ja, hij verandert van kleur ;))

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:41

Haha tssss.... ik wil alleen een arabier hoor :))

Maar goed...dat meisje was wel eerlijk in haar advertentie :') Weet je gelijk waar je aan toe bent :7

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:47

Dat is zo de eerlijkheid van dat meisje verdient ook een prijs :j

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:58

Ik zoek ook een bijrijder. Heb 2 advertenties op marktplaats staan en 1 op bokt.
Ik vraag wel een vergoeding.
Mijn paard staat in Oirschot tegenover de kazerne. Daar is een bushalte. Verder kun je vanuit stal het bos in rijden en door een weg over te steken kom je op de Oirschotse hei.

Ik krijg alleen reacties van jonge meisjes en aangezien het toch een beetje in het buitengebied ligt wil ik hier geen verantwoordelijkheid voor nemen.

Moderatoropmerking:
Het is op VP niet toegestaan om oproepen en/of advertenties te plaatsen.

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:00

het is toch ook gewoon hun eigen verantwoordelijkheid als ze dat graag willen? ik bedoel, jij vraagt een bijrijder, het is hun eigen verantwoordelijkheid als ze dat willen doen.

Het is nog altijd onmogelijk iets te vinden hier :(

Woeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:08

Nicky84 schreef:
Wij hebben wel het bos en de zandverstuiving dichtbij...15/20 min stappen? Maar geen strand haha en het betreffende paard is nog niet verkeersmak.

Tja...het moet lekker makkelijk gaan/zijn...het liefst dichtbij..niets hoeven doen qua verzorging/mesten en gratis zijn en het paard moet z lopen. Heb toenstraks ook een advertentie gezien van iemand die op zoek was naar een Z of ZZ paard..zij rijd M, maar dan kon ze het leren. Uiteraard gratis <<) :=

Dat zijn veel eisen

Maar ja ik heb weinig eisen maar goed voor mij zal het ook niet makkelijk zijn -O- Goed blijven zoeken
Laatst bijgewerkt door Woeps op 31-10-12 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:11

Kailonne schreef:
Ik zoek ook een bijrijder. Heb 2 advertenties op marktplaats staan en 1 op bokt.
Mijn paard staat in Oirschot tegenover de kazerne. Daar is een bushalte. Verder kun je vanuit stal het bos in rijden en door een weg over te steken kom je op de Oirschotse hei.

Ik krijg alleen reacties van jonge meisjes en aangezien het toch een beetje in het buitengebied ligt wil ik hier geen verantwoordelijkheid voor nemen.

Toen ik 2 jaar geleden in Best stond, en we zochten iemand was het ook drama! (en nu die in Nuenen staat ook :'))

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:22

Kailonne schreef:

Nee snap ik zou ik ook niet willen. En als ouders zou ik het ook niet prettig vinden als mijn kids door t buitengebied zouden moeten. (in het donker) krijg je dat weer :+

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:50

Ik woon echt op de verkeerde plek :( Heeft niemand een logeerplekje over in de buurt waar wel bijrijdpaardjes staan? :D :')

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:52

Ik ben ongeveer 5 jaar lang elke zaterdag én zondag gebracht en gehaald door mijn ouders... Ik had samen met mijn zusje verzorgpony's 15 km verderop :=

Was de beste tijd die ik gehad heb. Ik mocht ook alles met die pony's... Waren mensen van de oude stempel die pony's hadden om te grazen. Ze wisten er zelf weinig (te weinig?) van.
Maar ik deed daar echt alles: 5 uur aan een stuk de weide uitmesten, pony's verzorgen (waren er 7 om te borstelen :P) tuig onderhouden, Zomereczemers verzorgen, jonge pony's opvoeden en later zadelmak maken, shetjes inrijden en met kleine meisjes buitenritten laten maken (shetjes werden heel braaf en konden toen goed verkocht worden)... En mijn eigen pony stond daar toen ook tussen :D Tja, ik heb daar heel veel geleerd, vallen en opstaan...

Ik las heel erg veel over jonge pony's en beleren, probeerde dan dingen samen met de pony's... Moet je nagaan ik was 13 toen ik daar begon. Begon met handmak maken (borstelen, laten pakken, voetjes) en later zelfs de beestjes beleerd. Vind het heel jammer dat ik nu te weinig tijd heb (zelfs soms te weinig voor mijn eigen pony) want de rest die daar gebleven zijn staan er weer wat verwilderd bij :=
Ik zou graag doorgaan met daar helpen. Maar helaas, soms houdt het gewoon op.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:02

Golden_Angel schreef:
Ik woon echt op de verkeerde plek :( Heeft niemand een logeerplekje over in de buurt waar wel bijrijdpaardjes staan? :D :')

Ik heb nog wel een kamertje over hoor *\o/*

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:07

Oeeh en vanaf boekelo is het dichterbij school (ga in enschede naar school kom uit almelo) hihi...

Ik zal mijn spullen in gaan pakken ^^ :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:08

Ik heb wel veel reacties gehad, maar nog niet van iemand die zo de sport inkan. Misschien zit er een serieuze 16-17 jarige tussen. Dat moet ik nu gaan uitzoeken.
Eigenlijk niet wat ik zoek (springruiter die de springsport in wil, of wedstrijdruiter die wil dressuren en springen ook wil proberen).
Ik wil in ieder geval wel iemand de kans geven.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:23

kirstenm87 schreef:
Bij mij wilden ze idd ook niet komen, 14 km van de stal af en ze heeft een rijbewijs!
Maarja dan moeten ze maar verder gaan zoeken naar een paard.

Rijbewijs hoeft niet persé iets te zeggen natuurlijk. Ik heb ook een rijbewijs, maar geen auto, dus dan heb je daar niet zoveel aan :P Ben ook nog wel eens gaan kijken voor een paard dat op dezelfde afstand stond hier, maar daar moest ik zoveel bussen voor nemen dat ik al een uur enkele reis kwijt was, en aangezien de eigenaar wilde dat ik minimaal 3x per week kwam.. dus dat werd het ook niet. Vind het nog steeds jammer, was echt een superplek, maar niet te combineren met de uni.

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:52

Al zou ik een uur heen en een uur terug moeten fietsen naar mijn verzorgpaard had ik het gedaan, helaas ging dit niet met school. Ik heb verzorgpaarden gehad waar ik 20 minuten voor moest fietsen, geen probleem. Nu heb ik een verzorgpaard waar ik, als ik door fiets, in 5 minuten kan komen :). Ben er erg blij mee, natuurlijk! Al was het ook niet heel erg geweest als ik nog niks had gevonden, want ik ga nu naar de middelbare en moet naar school 16 kilometer fietsen. 32 in totaal dus. En dan is een verzorgpaard vinden veel makkelijker, omdat het dier ook langs de route naar school zou kunnen staan. Maar natuurlijk is dat wat ik nu heb ontzettend praktisch!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:18

hihi er is genoeg tussen hier en enschede aoc-oost denk ik zo.. maar ik denk niet dat ik even halverwege uit de trein kan springen :'):') en daarbij lukt dat helaas ook niet via school :( Dus het zal echt iets moeten zijn hier in / om almelo :(

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 20:25

Ja echt hea :p. Ik zoek nu voor mijn vriendin ook een verzorgpaard en als ze in de stad had gewoond hadden we vandaag nog iets gevonden. Dat is helaas niet het geval, dus we zullen wat langer moeten zoeken :).

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:05

Jaja het leven is hard mijn lieve dierbare medezoekers

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:08

Nee spring aub niet halverwege de trein uit zeg!
Golden_angel ik wil eventueel ander ook wel even via via vragen of iemand nog wat weet in die omgeving.
Kan natuurlijk niet beloven dat iemand wat weet maar is toch mooi mee genomen als iemand iets weet waar je eventueel zou kunnen aankloppen.
Ken wel wat in die omgeving :j (lees net je onderschrift :o )

Nikitaa ja lastig is dat he, waar ik vroeger woonde werden bijrijdpaarden met grote getallen aangeboden.
Toen reed ik zelf ook nog veel paarden bij voor mensen, de stallen stonden vol maar hier? het is nog verdorie best lastig :j
Maar ik zei al zal ook wel met het weer te maken hebben, velen zoeken zo in het voorjaar weer echt naar verzorgpaarden als ze die nog niet hebben.

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:19

Als je dat zou willen proberen zou geweldig zijn nienschaap !! Enanders kom ik alsnog bij je intrekken :')

Ben echt flink pissed.
Iemand had mij een mailtje gestuurd eergisteren onder een bekende paardennaam hier in de buurt dat ik mocht komen bijrijden met adres. Dus ik vandaag naar dat adres toe woont daat gewoon een oude vrouw en man zondrr paarden. Nou ik die naam opgezocht en heen gebelt zegt die man dat ben ik helemaal niet. Dus er is gewoon een grapjas geweestdie mij heeft gemailt onder zijn naam o_O

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:29

Dat vind ik gewoon belachelijk, via marktplaats ofzo? sneu als mensen zulke dingen gaan doen zeg :( dat snap ik gewoon niet!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:39

Had mjjn advertentie gevonden via hierop bokt maar was via mail stond ook geen eventuele gebruikersnaam bij ofzo