Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deetjeeuh schreef:Ben ik het helemaal met Lianne eens! Ik ben 12, moet het doen van me zakgeld, waar ik óók nog gewoon andere dingen voor moet betalen. Ik heb geen eigen paard, gewoon omdat we het niet kunnen betalen (ja, het kan wel. Maar dan gaan er zo veel andere dingen weg. En het is nu gewoon niet te doen..).
En, bij deze heb ik echt het gevoel dat het om het geld ging. Maar, die mensen helpen jou toch alleen maar? Waarom dan betalen?
joann123 schreef:iemand eeen leuke shetlander verzorgen 50 per maand
Tigra_ schreef:joann123 schreef:iemand eeen leuke shetlander verzorgen 50 per maand
Ik heb je advertentie gelezen maar misschien moet je wat specifieker zijn in wat je aanbied. Hoe zijn de omstandigheden, is er begeleiding van jouw kant uit of moet iemand zelf zorgen voor die begeleiding. Het gaat om een shetlander dus dan kom je vaak bij jongere kinderen kun je die alleen laten of niet. Gezien je geld vraagt moet je wel wat te bieden hebben dus dat zou ik zeker wat meer uitbreiden. Is gewoon als tip hoef je niets mee te doen maar helpt wellicht om sneller een geschikt iemand te vinden.