Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mioux schreef:hier zelfde probleem zoek.. jong paardje waarmee ik graag iemand erbij heb zodat het inrijden goed perfect gaat, maar mensen hebben vaak te weinig ervaring, vinden het teveel tijd en geduld kosten om echt te kunnen rijden etcapeldoorn en omstreken alleen maar jonge pubers , en de ervaringen ermee laat ik dat liever niet meer komen..
RGBrink schreef:bij mij precies hetzelfde Zoek.. vind ook de omgang met mijn paard zo van belang.. leer eerst maar eens correct met elkaar om gaan (paard en bijrijdster) en dan mag je erop.. mijn aapje is namelijk vrij dominant en vind het gewoon belangrijk dat hij op de juiste manier gecorrigeerd wordt.. dus eerst op de grond aan de slag en dan erop..
Zoek schreef:RGBrink schreef:bij mij precies hetzelfde Zoek.. vind ook de omgang met mijn paard zo van belang.. leer eerst maar eens correct met elkaar om gaan (paard en bijrijdster) en dan mag je erop.. mijn aapje is namelijk vrij dominant en vind het gewoon belangrijk dat hij op de juiste manier gecorrigeerd wordt.. dus eerst op de grond aan de slag en dan erop..
Maar dat lijkt teveel gevraagd....die van mij is juist wat angstig en terug houdend naar vreemde maar leert hij je kennen dan is het echt een schat en kan je alles met hem, dit vind ik heel belangrijk voordat er gereden wordt anders heb je een angstig paard onder je kont en dat lijkt me voor beide niet fijn!
justdiesel schreef:Blijf ook maar aan het zoeken naar een bijrijdster, had ik een mail gehad van iemand waarvan ik dacht dat het best iets kan worden.....hoor ik er helemaal niks meer van!
Laat dan even wat weten als het toch niks voor je is......
Ik word er een beetje moe van om iemand te vinden......
RGBrink schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet op iedere mail heb gereageerd hoor.. ik heb zat mailtjes van 11 / 12 jarige penny's terwijl duidelijk in mijn advertentie staat dat ik een 20+ zoek met bakken ervaring voor het mede-inrijden van mijn paard.. en dan komen dr berichtjes als: ik ben 11 en heb voldoende ervaring want ik rijd al 4 jaar in de gevordenles.. is er een bijdrage??????
Ja sorry.. maar daar heb ik soms gewoon geen zin in om netjes te reageren..
RGBrink schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet op iedere mail heb gereageerd hoor.. ik heb zat mailtjes van 11 / 12 jarige penny's terwijl duidelijk in mijn advertentie staat dat ik een 20+ zoek met bakken ervaring voor het mede-inrijden van mijn paard.. en dan komen dr berichtjes als: ik ben 11 en heb voldoende ervaring want ik rij al 4 jaar in de gevordenles.. is er een bijdrage??????
verder geen tekst en uitleg en meestal in msn taal..
Ja sorry.. maar daar heb ik soms gewoon geen zin in om netjes te reageren..