Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Navanja schreef:Omdat die van mij niet bij iemand staat die ik ken, en omdat zij elk jaar nieuwe dekens nodig heeft, omdat ze elke 8 weken naar de hoefsmid moet, omdat ze moeilijke hoeven heeft. Ook moet ze elk half jaar naar de tandarts, omdat ze al wat ouder is, en dat is nogal duur, want ik wil altijd alleen het beste. Regelmatig naar de fysio, zodat ze niet scheef word, of ergens pijn krijgt. Nu ben ik toevallig weer bezig met een nieuw zadel.. ook een hoop geld.. Pff.
Maar ik doe het graag hoor. Ik heb ook elke twee weken wortels voor haar, en ze krijgt meusli erbij.
*volgens mij heb ik een heeeeel erg verwend paard.. hahahaha.
En ja natuurlijk de lessen. Ik les met haar iets minder, want ik heb haar al 10 jaar, En met haar les ik voor 30 per uur af en toe.
En ja, spullen gaan stuk enzo, en moeten vervangen enz. enz. (oooh en ik ben koopziek)
Navanja schreef:@shirley, dankjewel. Had trouwens over je vorige berichtje heen gelezen. Ja ik vind het moeilijk te bepalen wat reeel is, ook vanuit de bijrijder/verzorger.
De klusjes die je moet doen is 1x in de twee weken de paddock ruimen (poep scheppen, maar dit word elke dag gedaan, is zwaar als het regent, maar anders valt het mee) En ik moet op zaterdag altijd mesten, en dan dacht ik dat we dat wel samen konden doen, is niet zoveel werk, en gezelliger met zijn tweeen. Als ik er wel ben op donderdag, help ik natuurlijk met het ruimen van de paddock.
Ik zie namelijk dat veel mensen al 80 euro vragen voor twee dagen, en dan moeten mensen nog les nemen.. Dat is duur!
kim345 schreef:Smurf staat bij mensen die we kennen en waar we haar ook van gekocht hebben, en dat zijn ook kenissen dus staat ze daar voor bijna niks, en ontzettend gezellig,
En sowieso is bij ons in de buurt stalling veel goedkoper dan in de randstad of ergens die richting,
kim345 schreef:Drachten, haha niet dat ik fries kan of zo, dat is de enige zin die ik ken ;p