Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus je bent safe
(Die zijn kennelijk niet goed genoeg, want ja, als je Deurne doet en zo geweldig rijdt... Had het moeten filmen, je had je dood gelachen
)
(Ik fietste eerst 15 km
dus dan is 20 met de auto zeker te doen
) Lianne86 schreef:Ow geloof me, als je je zadel opeens op een ander paard ziet liggen en dan de vraag krijgt "dat mag toch wel"... je de volgende keer een zadel dat helemaal onder het gras zit terug krijgt (voor die stal was wel gras, je eigen stal heeft een ophangdingetje) dan ga je je ook ergeren
De rest... Ehm... Geen idee... Hier gaat in het begin er altijd iemand mee, tot ik het idee heb dat het goed gaat...
Als ze op onze andere pony zou gaan zitten zou het direct exit zijn. En de paarden van onze stalbaas hoeft ze al helemaal niet aan te komen. Maar dat lijkt me erg logisch.
(Toen we nog samen op 1 stal stonden, geen andere mensen erbij, gebruikte die ook mijn spullen soms... 1x zelfs half van mijn paard afgeschreeuwd door een arrogante bijrijdster want ik had HAAR hoofdstel en zij had zo les
Het was gewoon mijn eigen hoofdstel... en nu hing alleen het bitloze hoofdstel in de kast (ik reed in die tijd bijna altijd bitloos, reed ik 1x met bit
) Dus achteraf zal het wel zo zijn gegaan "Ow, ik ken Lianne heel goed, dus dat mag wel van haar"... Maarja.. fijn dat ze het ook echt vragen dan 
)

Deetjeeuh schreef:Ik had ook iets leuks gevonden, toen moest ik 40 euro betalen. Daardoor kon het niet doorgaan omdat dat toch bijna de helft van het stalgeld is... Tenminste bij haar
Ik zelf vind het een beetje veel. Doe dan 20 euro. Voor dat geld kun je ook 2 lessen nemen op de manege. Of wel 4! Terwijl ze maar 1/2 dagen mogen komen.
@Peelie, ik zal zo even je advertentie doorlezen! Waar ergens sta je?
Zeker als je niet verplicht bent daarnaast lessen te nemen. Bij ons is het 'weidegeld' ook niet zo veel, maar daar komen nog veel kosten bij. Denk aan hooi, brok, hoefsmid, wormkuur, inenting. Ik betaal dubbel zoveel aan hooi dan aan weidehuur!
dus waarom een bijdrage vragen?
)
Toen had ik wel zoiets van "waar ben ik aan begonnen?" Maar iemand die leuk met mijn paard om gaat, hem goed aandacht geeft, hem ook netjes en goed rijdt... Tjah, vind ik dat er niet per se iets tegenover hoeft te staan.