De plek waar mijn paarden nu staan is ook niet geweldig in de donkere dagen daarom verhuizen ze ook binnen 3 weken

Heeft ook wel te maken met de gezondheid van paardje maar daarin hoop ik dat het nu makkelijker word
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NienSCHaap schreef:De afstand, het OV, ligging vooral in deze donkere dagenben je toch afhankelijk van.
De plek waar mijn paarden nu staan is ook niet geweldig in de donkere dagen daarom verhuizen ze ook binnen 3 weken
Heeft ook wel te maken met de gezondheid van paardje maar daarin hoop ik dat het nu makkelijker word
Serendip90 schreef:Ik werkte eerst tot half 6, ging dan bij de supermarkt wat te eten/drinken halen, ging naar mijn paard toe.. tot half 9 bezig, dan met de fiets of met OV naar huis (met de fiets --> 9 uur thuis maar door het bos) met OV --> 10 uur thuis.. eerst naar het station in Eindhoven, dan de treindus 3x raden waar ik altijd voor koos :p
Dat deed ik ook gewoon doordeweeks. Dus als je nog op school zit, kun je ook na het eten nog, dan heb je nog de hele avond?
Safiera schreef:Serendip90 schreef:Ik werkte eerst tot half 6, ging dan bij de supermarkt wat te eten/drinken halen, ging naar mijn paard toe.. tot half 9 bezig, dan met de fiets of met OV naar huis (met de fiets --> 9 uur thuis maar door het bos) met OV --> 10 uur thuis.. eerst naar het station in Eindhoven, dan de treindus 3x raden waar ik altijd voor koos :p
Dat deed ik ook gewoon doordeweeks. Dus als je nog op school zit, kun je ook na het eten nog, dan heb je nog de hele avond?
Ja, maar als je op school zit, heb je ook huiswerk? :p
Ik kom tenminste om in het werk, en als ik niet druk bezig ben ben ik weer eens ziek
_Kiki_ schreef:Volgens mij bedoelt ze dat ook nietMaar de combinatie van leeftijd EN ervaring.
criollolover schreef:![]()
Zelfs 13 kilometer is te ver weg, het is toch triest...... kreeg als antwoord: dan moet ik fietsen of met de bus komen en dat is toch echt te veel...