Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik weet dat iemand het financieel niet breed heeft of wat dan ook... Tjah, waarom zou ik dan moeilijk gaan doen, ik word ermee geholpen
(Nog even en ik ben zo wanhopig dat ik een verzorgster ga betalen
) Van de vriendin van mams ook niets gehoord
rw10 schreef:[naam], ik vind 30 euro per maand voor alles kunnen doen ècht niet veel! Voor hoe vaak per week zou het zijn? Voor één keer per week is het misschien nog wel een beetje veel, maar voor twee keer per week zou ik het niet veel vinden hoor! Moet je het zelf betalen of betalen je ouders (mee)?
Wat is het verder voor paard?

maar dat is een andere discussie) daar zo zwart wit in? Stel je krijgt iemand die goed is, maar echt moeite moet doen om het (kleine ivm een eigen paard hebben) bedrag op te brengen... Diegene doet hartstikke goed zijn best voor jouw paardje, komt door weer en wind, als jij je een keer niet lekker voelt weet je dat alles netjes gedaan wordt etc. Dan ga je er toch geen bijdrage voor vragen? (Sowieso niet voor mensen onder de 15 die niet eens werken...)
Aan een 12 jarige een bijdrage van 50 euro per maand vragen is "meer" dan aan een 30 jarige hetzelfde bedrag vragen...
Tis voor mijn gevoel nog steeds een win-win-situatie
maarja... Dan krijg ik half bokt over me heen en niet kloppende vergelijkingen over "maneges" --> ik hoef niet aan mijn paard te verdienen, of ie nu in de wei staat of iemand gaat iets met hem doen... tjah

ik kan zonder bijdrage niet eens iemand vinden... (Nouja, nog steeds in afwachting van...)