Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
beauisvancie schreef:Okee dan stel ik mezelf even voor
Ik ben Charlotte en heb een eigenwijze haflinger van 6 jaar lil, voor haar ben ik dus al 3,5 jaar bezig om een verzorgster te zoeken en ik word er echt niet goed van, ik heb inmiddels het iedee dat ik iedereen uit de omgeving wel een beetje gehad heb..
Er zaten ook echt wel leuke meiden tussen die goed konden rijden maar lil is niet de makkelijkste helaas
SuperLiesje schreef:Oh dat is jammer! Dapper doorzoekenIk ben ook nog steeds op zoek, op de 1 of andere manier zijn er in mijn hoek van de provincie weinig mensen die wat hulp kunnen gebruiken en het is voor mij nu gewoon niet haalbaar om veel verder te reizen dan ongeveer 20 km
kimdegroot schreef:Wat eigenlijk heel vreemd is, is dat er heel veel eigenaren zijn die geen (geschikte) verzorgster kunnen vinden, maar tegelijkertijd ook heel veel meiden die geen (geschikt) verzorgpaard kunnen vinden..
x_spekkie_x schreef:kimdegroot schreef:Wat eigenlijk heel vreemd is, is dat er heel veel eigenaren zijn die geen (geschikte) verzorgster kunnen vinden, maar tegelijkertijd ook heel veel meiden die geen (geschikt) verzorgpaard kunnen vinden..
Nou, zo vreemd vind ik dat niet, want het moet toch klikken met je verzorgpaard én met de eigenaar. Vergelijk het maar met een relatie waarbij je goed moet kunnen opschieten met je vriendje zelf en met zijn schoonmoeder. Dat is ook een heel karwei