moelly schreef:jillie1994 schreef:Haha frieslanders zijn de beste! (ik woon ergens dichtbij drachten)
haha inderdaad! woon zelf in Bakkeveen(onbekend voor de meesten)
haha dat ken ik, fietsafsafstand

Rij jij toevallig bij bosmanege bakkeveen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Navanja schreef:Nee ik geef elke week les, voor niks in princiepe, maar ik wil een maandelijks bedrag er aan vast hebben. En ja voor het rijden en verzorgen van mijn paard wil ik een bijdrage. Ik lig er zelf immers ook krom voor, en ik ben geen liefdadigheids instelling. Een manege is ook niet gratis, en bij mij leer en mag je meer.
Dus voor niks doe ik het zeker niet!
kim345 schreef:Nou als je elke week die les zou hebben van 25 euro heb je dus 100 euro in de maand.
Maar vind zelf (is maar mijn mening ) dat echt veel...
Tammy_ schreef:ik heb een bijrijdster die €70 in de maand bijlegt, voor 2x in de week rijden (springen, dressuur, longeren, wandelen, ze mag zelf kiezen). dan vind ik €100 én 1x per week les niet erg veel hoor! mijn bijrijdster hoeft dan niet te ruimen/mesten, maar krijgt ook niet standaard iedere week les. Af en toe krijgt ze een lesje van mij of neemt ze zelf een privéles waar ze dan weer een paar weekjes mee vooruit kan.
kim345 schreef:Smurf staat bij mensen die we kennen en waar we haar ook van gekocht hebben, en dat zijn ook kenissen dus staat ze daar voor bijna niks, en ontzettend gezellig,
En sowieso is bij ons in de buurt stalling veel goedkoper dan in de randstad of ergens die richting,