Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Safiera schreef:Een raar verhaal vind ik het, Lianne86! Rare verhalen en leugens moet je niet hebben, al is het misschien ook zinvol om haar verhaal te horen. Maar ik geloof niet dat ik het helemaal snap. Jij liet iemand anders een ruiter regelen die jij niet kent en die op jouw paard reed?
Maar als je er geen goed gevoel bij hebt, gewoon zeggen. "Het voelt voor mij niet goed als je komt verzorgen door alle verhalen die de ronde gaan" of zoiets. Hou het bij jezelf en ga inderdaad geen welles nietes discussie aan. Het blijft jouw paard en jij beslist.
want dat was gewoon leuker... 1 op de fiets mee, andere op het paardje en de buurt onveilig maken.) Dat meisje is toen uiteindelijk met moeite weggestuurd (bleef hem lastig vallen volgens hem...) Maarja, kwam ze vandaag aan en begon ze te vertellen dat ze hem vooral op zondagen reed... Hoe kan iemand bij de spullen en op de dag komen dat wij er vaak ook heel de dag te vinden waren? Niet dus...
Andere meisje erop... Hij liep zo super, niet perfect aan de teugel, maar ze liet hem zelf zoeken, netjes over zijn rug, netjes voorwaarts, geen tegenstrijdige hulpen, ging echt boven verwachting goed! En het kind maar commentaar geven "hij loopt niet aan de teugel bij haar" Nee, maar wel netjes ontspannen, voorwaarts en hij zoekt netjes haar hand op.
Vraag me echt af of ze in Deurne dat leren, als het zo is... Dan weet ik dat ik nooit meer iemand uit Deurne op mijn paard hoef
Terwijl ze zo lekker stil was toen ik uit ging leggen waarom ik toch wel heel duidelijk voor het lieve meisje koos
"Ja, maar zo leren we dat op school..." Kan me niet voorstellen dat ze daar niet een paar rondjes losstappen met een lang teugeltje!
kon het niet laten... Gewoon omdat ik er nog steeds ervan verdenk om ooit stiekem naar mijn paardje te zijn gegaan
(Kwam opeens nieuwe foto's op der hyves tegen, dus stalgenootje weer der paps en mams laten bellen

(Maarja, ga daar wel even vanuit, paps en mams staan er heel erg achter, tis voor haar nog geen 5 minuten op de fiets... ze rijdt al jaren fanatiek dus...)
Gewoon netjes in overleg dingen doen... En gewoon helpen als het nodig is... Ben er ook niet te bang voor. Ze hebben zelf eerst pony's gehad, dus de ervaring is er, kennis ook... Tis alleen even de gebruiksaanwijzing en ze heeft straks gewoon een fijn beest voor derzelf

Maar weet nog goed de eerste keer dat iemand alleen ging en ik gezegd had "sms maar als je klaar bent" (nog in de smstijd
) en dan zit je maar te wachten op het sms'je