criollolover schreef:NienSCHaap schreef:ik ken inmiddels ook het leed dat een bijrijder/verzorger zoeken heet![]()
en zo selectief ben ik dan nog niet eens of veel eisend maar ze lijken bij ons wel uitgestorven te zijn
![]()
Zelfs 13 kilometer is te ver weg, het is toch triest...... kreeg als antwoord: dan moet ik fietsen of met de bus komen en dat is toch echt te veel...
dan moet ik op de fiets komen?

Of je moet je buren de vragen voor verzorgpony dan kun je nog lopen

Laatst wel even mail contact gehad met iemand die ook niet direct naast de deur woonde en een keer op en neer reizen koste haar 21 euro.
Maar heb de keuze bij haar gelaten, na lang aandringen een keer laten komen maar toch werd het niks.
"het is toch te ver!" ja dat had ik ook wel verwacht inderdaad maar vond het wel grappig dat ze het toch wou proberen, meer dan alleen lof voor.
Nu zijn het te jonge meiden waarbij ik absoluut niet wil zeggen dat het niet welkom is maar dat verschilt zo per persoon, het moet wel verantwoordelijk zijn.
of mensen die reageren en helemaal je advertentie niet goed gelezen hebben en met leuke verhalen komen, maar dan denk ik ook als ze nu al niet duidelijk kunnen lezen of begrijpen kan dat nog wel eens problemen op leveren

veder heeft alles hier een eigen dus waar moet je ze vandaan toveren?