Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
afgelopen vrijdag voor het eerst zonder zadel gereden, dat uitbouwen en dan langzaamaan over op volledig bareback/neckrope. Mooi vooruitzicht om aan te werken ^^.
Ik had ondertussen misschien wel 15 reacties op mijn advertentie gehad, maar steeds was het te ver weg. Het begon er dus echt op lijken dat ik moest gaan wachten tot ik mijn rijbewijs had. Ik had al wel bedacht wie ik waarschijnlijk als eerste een bericht ging doen als het zover was. Namelijk iemand met een knappe andalusiër die iemand zocht die er mee wilde dressuren, springen en crossen. Echt perfect dus, alles wat ik zoek.
Laten we hopen dat ik hier heel lang niet meer hoef mee te praten
Ook wel een beetje eigenwijs, maar daar hou ik wel van. Donderdag heb ik hem ook meteen gereden en dinsdag hebben we onze eerste springles al! Ik vind het helemaal leuk. Als het goed blijft gaan mag ik ook werkelijk alles met hem. Ik hoop dat ik heel veel avonturen met hem mag gaan beleven
. Ik heb ook een advertentie geplaatst hier op Bokt, op marktplaats en op Facebook. Tot nu toe wel wat aanbiedingen gehad, maar allemaal toch wat te ver uit de buurt. Dus mocht iemand een leuk paard weten of ter beschikking hebben in omgeving Hardenberg dan hoor ik het graag!