kirstenm87 schreef:Ik heb inmiddels bijrijders(moeder en dochter) gevonden. Nog ff afwachten of het gaat klikken met de combinatie, maar volgens mij wel.
Wat ik wel jammer vind is dat ze alleen manege ervaring hebben..
Voor mijn paard zou het goed zijn om lekker lang en laag gereden te worden, om zijn rug te ontspannen.
Wie weet leren ze dit nog!
Als je mensen hebt die graag willen leren, komt dat echt wel goed
Ik had een verzorgster met alleen manege ervaring, en zij kwam ook alleen om te verzorgen, niet om te rijden. Toen ze aangaf dat ze heel graag op een paardvriendelijke manier wilde leren rijden en aan mij vroeg waar dat zou kunnen, heb ik haar aangeboden dat ze op mijn paard bij mijn instructrice mocht gaan lessen. Ze heeft helaas maar 1 of 2 lessen kunnen rijden omdat mijn paard last van chronische bornchitis/astma kreeg, maar ze pakte het allemaal zo snel op! Ik weet zeker dat als dat goed was gegaan dat het een super combinatie was geworden. Dus ik hoop voor jou hetzelfde!
Ik kom hier zo even binnen vallen, maar ben ook op zoek naar een bijrijdster. Ik heb 2 paarden waarvan er 1 nu gedaan wordt door een vriendin. Zij kan alleen maar 2 dagen in de week, en heeft de komende tijd misschien zelfs nog minder tijd, dus ben ik op zoek naar iemand die met een van de paarden aan de slag wil. Moet nog even goed nadenken over mijn advertentie, dus blijf hier een beetje meelezen om te kijken hoe jullie het allemaal aanpakken