Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beccz schreef:Nou ik ga vrijdag ook bij een paard kijken, hij is zz licht geweest.
De eigenaresse kan wegens gezondheidsredenen helemaal niet rijden op het moment.
Ze vraagt 190 euro in de maand voor 5 dagen in de week,maar staat wel op een stal met alle faciliteiten.
Ik vind 190 euro wel te veel, maar het is wel bespreekbaar, eerst maar eens kennis maken en kijken of het klikt.
Ik heb nog een paardje aangeboden gekregen een nrps merrie die is M geweest, ik ga bij beide kijken en dan kijken wat me t beste lijkt.
Beccz schreef:Nou ik ga vrijdag ook bij een paard kijken, hij is zz licht geweest.
De eigenaresse kan wegens gezondheidsredenen helemaal niet rijden op het moment.
Ze vraagt 190 euro in de maand voor 5 dagen in de week,maar staat wel op een stal met alle faciliteiten.
Ik vind 190 euro wel te veel, maar het is wel bespreekbaar, eerst maar eens kennis maken en kijken of het klikt.
Ik heb nog een paardje aangeboden gekregen een nrps merrie die is M geweest, ik ga bij beide kijken en dan kijken wat me t beste lijkt.
Natasja22 schreef:Beccz schreef:Nou ik ga vrijdag ook bij een paard kijken, hij is zz licht geweest.
190 euro vind ik ook een aardig hoog bedrag (aangezien het nog steeds niet jouw paard is).
Mag je er dan ook echt alles mee en als zij weer beter is mag je dan nog steeds zoveel dagen of opeens veel minder?
Als het alleen tot zij weer beter is zou ik er geen 190 euro voor overhebben, maar het is natuurlijk maar net wat jij er voor over hebt.
loisbr96 schreef:nou ik ga misschien naar een verzorgpaard dat ook wel een eindje is en ik heb het er zeer voor over.
Het enige jammere is, als je pony om de hoek hebt, dan kan je sneller even langs. met mijn vreselijke school gaat dat gewoon niet.
AGarcia schreef:190?! wajoo!
Tuurlijk, je rijd op eigendom van iemand en bent er (waarschijnlijk) ook deels verantwoordelijk voor.
Maar, de eigenaar heeft er zelf voor gekozen om een verzorgster te zoeken, en ze kunnen best een goede verzorgster vinden, maar dat zijn soms wel degene zonder geld maar met een hart
savira schreef:loisbr96 schreef:nou ik ga misschien naar een verzorgpaard dat ook wel een eindje is en ik heb het er zeer voor over.
Het enige jammere is, als je pony om de hoek hebt, dan kan je sneller even langs. met mijn vreselijke school gaat dat gewoon niet.
Hee jij ook hiermaar jah jij hebt het geluk dat ik je kom ophalen af en toe
![]()
Maar het valt wel mee hoor met de fiets heb je het al gereden ?
Verheug me op zaterdag, gaan we lekker tutten met de paardjes.