Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar daarna nog 2x gewoon gesprongen ). Dus ja, eigenlijk kan ik het zelf ook wel met hem opbouwen, met begeleiding .. Hij heeft toch nog niet de conditie om echt zwaar & hoog werk aan te kunnen, dus we kunnen samen groeien .. En ergens heb ik toch het idee, heel erg penny
, dat hij voor mij toch een tikje meer zijn best doet .. Vorige keer toen hij met dat meisje gesprongen had wilde hij daarna geen snoepje van mij aannemen, gisteren nam hij alles aan wat ik voor zijn neus hield
Ex-pensionklant was ook heel erg verbaasd dat [***] er zo rustig en relaxed bij stond, want zo kenden ze hem helemaal niet ... Moet je nagaan 
Maar herken je situatie helaas wel... Ooit komen we een lief en serieus iemand tegen... Ooit eens

Het is hier in de buurt gewoon rampzalig...
) en waar je gewoon nooit relax iets kan doen... Maarja.. "Mijn vriendinnetjes staan er ook, gezellig!" Ja.. dan moet je daar een paard gaan leasen... Het gesprek ging via whatsapp... Had al ingetypt "Kun je hem dan niet meteen beter meteen een kogel door zijn hoofd doen? Dan lijdt ie niet"
Hij moet lekker naar buiten kunnen, lekker rust etc.. Dan merk ik aan hem dat hij vrolijker is... Hij moet niet 22/7 op stal staan en dan heel de dag mensen om hem heen hebben... germie schreef:Zo, nieuwe advertentie geplaatst. Niet helemaal mijn manier van schrijven, maar ik ben de verzoeken om verhuizen van het paard of het geklaag dat het wel erg rustig is op stal zat. Dat moet je van te voren bedenken. Ik hou juist van deze rust.
(is me al een keer overkomen... Ze had er recht op vond ze met een heel betoog, want ik was een slechte eigenaar want ik had toch geen tijd voor mijn paard... Terwijl ik toen elke dag ging, maar aan rijden vaak niet toekwam/niet alleen het bos in wilde gaan...)
) maar ik neem aan, dat je op een goede stal staat waar jij je happy bij voelt en dat ze goed zijn voor je paard... Als er iets beters was in de buurt, was je al weg waarschijnlijk... Maar vaak is verhuizen puur eigen belang, maakt niet uit hoe het paard erbij komt te staan, maar zij kan dan rijden met vriendinnetjes, of heeft veel luxe zodat ze je paard met 1 borstel poetst, snel gaat rijden en dan heel de middag in de kantine hangt onder het motto "paardgereden"
germie schreef:Zo, nieuwe advertentie geplaatst. Niet helemaal mijn manier van schrijven, maar ik ben de verzoeken om verhuizen van het paard of het geklaag dat het wel erg rustig is op stal zat. Dat moet je van te voren bedenken. Ik hou juist van deze rust.