Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Nou, advertentie geplaatst. Wel reacties gehad, maar geen wedstrijdruiters (wel mensen die gewoon aangeven dat ze alleen beetje willen dressuren zonder uitbrengen, daarvoor stel ik geen springpaard die ook nog eens Z dressuur kan lopen ter beschikking), veel te jonge mensen (ik heb geen problemen met jonge kinderen, maar wil dan dat de ouders er achterstaan en alleen van ja, ik kom op de fiets en mijn ouders vinden het goed zegt mij te weinig, want dan is les e.d. echt niet mogelijk), mensen die echt te ver weg wonen (ik heb hier slechte ervaringen mee, het gaat 3 weken goed en dan denken ze van nou laat maar, het is vandaag slecht weer), mensen zonder auto (hoe wil je zonder auto op wedstrijd?), en mensen die direct vragen of het paard verplaatst mag worden (NEE ik verplaats m’n paard NIET, want anders had ik wel een ZZ-ruiter die haar wilde uitbrengen).
Kortom, nog niets gevonden. Kennelijk zijn de serieuze ruiters hier enorm schaars.
ZUCHT.
germie schreef:Dat van die auto lenen is geen probleem, maar als daar al wazig over gedaan wordt, dan weet ik al hoe het zal gaan. Heb het al vaker meegemaakt. Net als recreatieruiters, die komen vaak alleen als het ze uitkomt en daar heb ik geen zin meer in. Dan ineens 2 of 3 weken niet, en is het mooi weer ineens elke dag. Daar kun je niet op bouwen. Het moet een serieus iemand zijn die graag de kans wil krijgen om zich te verbeteren, want het paard kan het allemaal al.
Lastig hoor. Enne, ik zal ook beslist wel eens meegaan naar wedstrijden hoor. Maar niet altijd, want dan heb ik geen bijrijder nodig.