Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xAnika

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:57

Wat fijn voor je! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 18:59

Maar me ouders denken weer dat ik het misschien na een tijdje zat ben, en vinden dat ik best nog even door kan zoeken.. Twijfelll....

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:01

Tjaa.. Ik kan ook niet op Sammy & Skipper rijden.. Ik heb ze al lang en weet me te amuseren.. Je kan je richten op kunstjes enz.. Of vraag na een tijdje of je les aan kleine kindjes mag geven (als ie berijdbaar is, dan kan je hem nog zadelmak maken? Doorrijden wordt moeilijk.. :P)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:04

Hoelang heb je ze al? En wat doe je met ze/wat heb je ze geleerd? Waar beleef je nog veel plezier aan? :D

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:06

Ik zou deze week nog een keer langs komen.. Nu zit ik te twijfelen of ik zal bellen of het morgen kan (ben niet zo'n held met bellen) het is nu ook etenstijd en ik weet niet of de eigenaar fulltime werkt.. :=

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:06

Deetjeeuh schreef:
Hoelang heb je ze al? En wat doe je met ze/wat heb je ze geleerd? Waar beleef je nog veel plezier aan? :D

Nou.. Zo'n ik weet niet precies hoelang.. Maar lang..! Sammy kan al een kusje geven, was moeilijk! Ik heb met he plezier om over straat te crossen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:08

@Ziva, ik zou gewoon over een uurtje bellen! Dan weet de eigenaar meteen dat je er moeite voor doet + het is beleefd om even te wachten :j
@AnikaTje, ik heb veel boeken liggen over VD'en & meer. Dus ik denk dat daar ook zeker allerlei uitdagingen in staan :) Ik ga straks eens rondsnuffelen. En het scheelt denk ik ook wel kwa tijd?

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:09

Deetjeeuh schreef:
@Ziva, ik zou gewoon over een uurtje bellen! Dan weet de eigenaar meteen dat je er moeite voor doet + het is beleefd om even te wachten :j
@AnikaTje, ik heb veel boeken liggen over VD'en & meer. Dus ik denk dat daar ook zeker allerlei uitdagingen in staan :) Ik ga straks eens rondsnuffelen. En het scheelt denk ik ook wel kwa tijd?

Ja.. Uiteindelijk de keuze ligt bij jou! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:11

Klopt, ik ga gewoon nog even wat meer informatie vragen :D

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:13

Deetjeeuh schreef:
Klopt, ik ga gewoon nog even wat meer informatie vragen :D

Doen! :D

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:17

Had je reactie of je advertentie desiree ? :)
Super leuk voor je! Ik zou het zeker doen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:18

Nee, zelf gereageerd op iets :j

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:19

Super leuk :D

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:19

Deetjeeuh schreef:
Wauw! Sammy ziet er echt uit als een schatje! Heb je goed gedaan :D

@xanthos, misschien heeft zij weinig verantwoordelijksgevoel. Maar niet alle 12 jarige over een kam scheren ;)

Neen neen sowieso niet ! Had zelf ook een eigen paardje op die leeftijd en vind persoonlijk dat ik toen wel al een stuk meer verantwoordelijksgevoel had dan zij nu heeft :)

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:20

Deetjeeuh schreef:
Nee, zelf gereageerd op iets :j

Hi! Hoe groot is de shetlander? In je profiel staat dat je 12 bent, dan kun je nog op sommige shetties! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:20

xanthos111 schreef:
Deetjeeuh schreef:
Wauw! Sammy ziet er echt uit als een schatje! Heb je goed gedaan :D

@xanthos, misschien heeft zij weinig verantwoordelijksgevoel. Maar niet alle 12 jarige over een kam scheren ;)

Neen neen sowieso niet ! Had zelf ook een eigen paardje op die leeftijd en vind persoonlijk dat ik toen wel al een stuk meer verantwoordelijksgevoel had dan zij nu heeft :)

Gelukkig :D
Heb er zelf altijd zo'n hekel aan, ik ben zelf ook wel 12. Maar alsnog, sommige 30+ ers zijn nog erger xD

@AnikaTje, 80 cm xD
Verder ben ik sws niet van plan om er nog op te rijden :P

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:21

Ohw.. Dan is ie wel klein x

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:22

AnikaTje schreef:

Mij nicht (13-14j) heeft nog op een shetlander van 1.10m gezeten in PPC (PonyParkCity??) :j
Ga ik dolgraag heen x

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:23

AnikaTje schreef:

Mij nicht (13-14j) heeft nog op een shetlander van 1.10m gezeten in PPC (PonyParkCity??) :j
Ga ik dolgraag heen x

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:39

@ Desiree
Leuk dat je wat hebt gevonden! Ik zou inderdaad maar gewoon wat meer informatie vragen, voor de kar is ook leuk als je niet kan rijden! Ik denk wel dat je het leuker zou vinden om ook te kunnen rijden, dus ik zou nog wel een beetje rondkijken naar andere mogelijkheden. Maar dat is eigenlijk ook niet helemaal netjes tegenover de eigenaar van die shet, als jij zomaar opeens weer weg bent omdat je toch liever ook wil rijden. Dus daar zou ik nog wel even goed over nadenken, ik weet niet hoe lang je nu al naar een verzorgpony zoekt, maar je hebt natuurlijk pas één dag een advertentie dus er is nog tijd zat voor mensen om je advertentie te zien en te reageren! Ik had na mijn eerste verzorgpony namelijk even niks en ik was toen ook op zoek naar een nieuwe verzorgpony. Ik dacht echt dat ik niks kon vinden, maar na een week echt wat intensiever zoeken en ook meer in contact komen met andere paardenmensen, had ik opeens 3 paarden waar ik uit kon kiezen! Dus als ik jou was, zou ik misschien toch nog even afwachten. Meer informatie vragen kan natuurlijk altijd, en een keertje komen kijken. Maar als je al van te voren weet dat je toch liever wel zou willen rijden, zou ik dit aanbod van de shet afslaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:42

Daar twijfel ik zelf ook al over. Het lijkt me namelijk ook leuk om te doen, omdat ik ook bang ben dat ik het niet red met school. Maar aan de andere kant, als je een pony hebt om op te rijden hoeft dat ook niet elke keer :P
Maar sowieso, als ik voor de shet kies, dan blijf ik daar ook echt. Ik ga niet zomaar iemand in de steek laten, dat vind ik onbeschoft. Ik ga verder inderdaad wat informatie vragen, zeggen dat ik er toch nog even over na wil denken, en ondertussen blijf ik gewoon verder kijken. :)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 19:51

Ik zou het gewoon proberen. Met een Shetlander kun je eigenlijk alles, behalve het rijden dan. En ervaring doe je er zeker mee op.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:10

Ik stond net op het punt te gaan bellen, word ik gebeld dat ik een baan heb! :D
Nu heb ik 2 baantjes (zijn maar 2 dagen) dus sneller een scooter :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:11

Wauw! Dat is fijn! :D

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:26