runasays schreef:Ah, ik zie het al, niveau staat er niet bij. Heb de advertentie even aangepast!
dat bedoelde ik inderdaad.. alleen zie ik in de bokt advertentie niets aangepast

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RGBrink schreef:runasays schreef:Ah, ik zie het al, niveau staat er niet bij. Heb de advertentie even aangepast!
dat bedoelde ik inderdaad.. alleen zie ik in de bokt advertentie niets aangepast(ik dacht ik wijs je er maar even op haha) .. of ik lees er over heen ?
Kenyada schreef:Ik meld me hier ook even, ik ben ook al tijden op zoek naar een zelfstandige verzorger voor mijn 5 jaar oude nog niet volledig ingereden New forest pony. zoek gewoon iemand die ik er zelfstandig mee aan de gang kan laten gaan. maar ik kan er tot nu toe niemand voor vinden
horzlover schreef:geeft niet snap dat je enthousisast bent ik hoop dat het wat is laat je het even weten?
[***] schreef:@ Marocje : heb ik allemaal al geprobeerdHeb ook zelf momenten gehad dat Cobe niet zo goed als anders reageerde en ik dus wat harde moest inkomen, dat heeft ze allemaal gezien. Ook hoe het normaal kan gaan, dus dat hij wel meteen reageert. En heb haar al 100 keer gezegd dat ze echt eens kwaad mag worden, eens mag schreeuwen en hem ook eens raken met de stick/zweep, .... Heb ook al samen met haar geprobeerd, haar vanaf een afstandje bekeken, haar alleen gelaten (en dan van achterin gekeken). Het lijkt allemaal geen verschil te maken .. Mijn opties zijn even op
Het is inderdaad zo dat ze moet laten zien dat zíj het echt meent .. maar weet niet hoe ik daartoe moet komen
Bv. de laatste keer wilde hij niet gaan op een volte (dus longeren/circling game) dus heb ik hem na een tijdje in gang gezet, haar bij me geroepen en gezegd dat het enige wat ze moest doen was hem in gang houden (want het vertrek is moeilijk bij hem, als het niet moet wil hij liever niet). En dan ben ik er even bij blijven staan en toen 'buiten de volte' gaan staan en na een paar minuten was het alweer gedaan .. Stond hij weer stil met z'n neus naar haar toe, en zij kreeg hem niet meer weg .. Weet echt niet hoe ik dat kan oplossen, want hoe het moet in theorie heeft ze al meermaals gehoord en gezien, ze moet het alleen zelf nog DOEN, en dat lijkt niet te willen lukken...