*Is er nog tot 10 over 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meliaforever schreef:Tja dat d8 ik ook al me moeder zei het want die komt er net vandaan kzeg zo: DAT KAN NIET!! Dan is het bij ons zeker beginners ofzo
,, Kga wel een keer kijken, ga ik kijken hoe goed ze kan rijden!
Jen_2oo6 schreef:Meliaforever schreef:Tja dat d8 ik ook al me moeder zei het want die komt er net vandaan kzeg zo: DAT KAN NIET!! Dan is het bij ons zeker beginners ofzo
,, Kga wel een keer kijken, ga ik kijken hoe goed ze kan rijden!
]
haha ben erg benieuwd naar de fototjes
Jen_2oo6 schreef:I think that’s bullshit, the people know very well that there are working young childeren in their factory. The young childeren should be at school learning and playing with there friends on school and not working al lot in the factory
Ier schreef:Ik gaa..
Lianne komt toch pas vet laat gok ik..
Jen_2oo6 schreef:geloof het ook vind het echt niet leuk meer
Robin__ schreef:Yeahh
Laus ik lach me echt kapot om jou
Valiant schreef:Robin__ schreef:Yeahh
Laus ik lach me echt kapot om jou
lachen is gezond
Annn schreef:
nog even een verhaal van bij courage![]()
ik ging dus naar courage, stond zoals altijd in zn stal te staan..
toen ging ik hem poetsen, kwam ik met de borstel over zn buik, gelijk trappen :S
echt gaar, dus ik maar gewoon verder gegaan, toen weer onder zn buik, onwijs sago lopen doen :S
zn buik was wel knetter vies, dus toen heb ik ff geroepen dat die op moest houdenen toen was die gestopt
snoepje gegeven courage weer blij
De bak was door olfert ingebruik genomen dus ging k maar gewoon ff longeren..(zonder hoofdstel en lijn)
ik wou hem dus meenemen we moeten dan door een nogal dun poortje, maar hij past er makkelijk doorheen, hij helemaal achteruit lopen, hoofd heel hoog enzo :S
dus ik hem ff kalmeren, weer proberen nou ik kwam 1 stapje verder
toen naast hem gaan lopen, hij was helemaal bang aan het doen
ik snapte er dus geen ene reet van..
stond ik bij hem om het halster touw los te doen, zwaaide iets te hard, gelijk weer bang :S
toen heb ik hem maar even gelaten, ging die beetje struinen, en toen ging die rollen, was het opeens over :S
deed gewoon weer normaal, kon hem gewon onder zn buik aaien etc..
snapte er helemaal niks van :S
toen nog gelongeerd, ging goed
toen kwamen er 2 paarden voor de kar langs, heel interesant haha