Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:I don't understand why the owner of the factory allow such young children to do this kind of work.
it's appaling!
rivanalover schreef:Ik word echt gek hoor, dat nieuwe topic MOET NU komen..!
Shaar schreef:cp112 schreef:I don't understand why the owner of the factory allow such young children to do this kind of work.
it's appaling!
Maar het moet dan 'the owner allows' of 'the owners allow' zijn
cp112 schreef:he jen, als jij de nederlandse tekst schrijft, dan vertaal ik het wel
Meliaforever schreef:Pff. Me nichtjee he. Die aapt me ALTIJD na.. Met alle sporten kleding alles..
Nou ze zit nu dus sinds 3 maanden OOK op paardrijden.. Echt irritant hoor zit ze op te scheppen enzo.. En hoor ik net dat ze naar de vergevorderde is na 3 maanden.. Dan ga je daar wel heel snel door en dan gaat ze opscheppen enzo. Want 3 maanden is wel heeeel snel vergleken met onze manege.
Kga nu een keer kijken bij der op zaterdag.. ga ik wel paar foto's maken.
Ze woont in doetinchem en ik bij leiden. dus andere kant van nederland.. Tzal wel allemaal!
Jen_2oo6 schreef:They zeiden? That they don’t knew about that there were working a lot of young childeren in there factory
Jen_2oo6 schreef:They zeiden? That they don’t knew about that there were working a lot of young childeren in there factory
Jen_2oo6 schreef:Meliaforever schreef:Pff. Me nichtjee he. Die aapt me ALTIJD na.. Met alle sporten kleding alles..
Nou ze zit nu dus sinds 3 maanden OOK op paardrijden.. Echt irritant hoor zit ze op te scheppen enzo.. En hoor ik net dat ze naar de vergevorderde is na 3 maanden.. Dan ga je daar wel heel snel door en dan gaat ze opscheppen enzo. Want 3 maanden is wel heeeel snel vergleken met onze manege.
Kga nu een keer kijken bij der op zaterdag.. ga ik wel paar foto's maken.
Ze woont in doetinchem en ik bij leiden. dus andere kant van nederland.. Tzal wel allemaal!
pff daar kun je je erg aan irriteren
Jen_2oo6 schreef:cp112 schreef:he jen, als jij de nederlandse tekst schrijft, dan vertaal ik het wel
ok handig probeer het zelf ook een beetjemeby wordt ik er dan ook een beetje beter van haha
cp112 schreef:Jen_2oo6 schreef:
ok handig probeer het zelf ook een beetjemeby wordt ik er dan ook een beetje beter van haha
ennuh t'is maybe en geen meby![]()
![]()