Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Viviannie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:42

Leuk reacties allemaal =D.
Maar zelf zoek ik ook een verzorgpony!
Het liefst in de omgeving van Bergen op Zoom~!
Interesse ?
Dan kun je me altijd gerust mailen :)

PINK

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:42

oh dan heb ik of heel verkeerd gekeken, want ik zag het toen straks niet staan..

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:53

oooh ik ben zo blij :):)
eindelijk een enthousiast meisje gevonden van 9 jaar genaamd Jet die graag lucky, bella en gaya zou willen gaan doen :D

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:38

loisbr96 schreef:
AGarcia schreef:
Gelukkig heb ik een heel mooi adresje:

- geen extra bijdrage
- mag de stallen doen
- 1x per week ponyclub
- zo vaak komen als ik wil
- helpen met beleren

Hoef alleen zelf de spulletjes te halen :)

Dat is inderdaag leuk.
Wat is eigenlijk ponyclub?

Rijvereniging, weetjewel? waar je met eigen pony heen kunt?

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:17

Ik ben een beetje op internet aan het zoeken, en nu kwam ik een advertentie tegen van een (onervaren) fries hier in de buurt.
Ze vraagt weliswaar 60euro voor 2 keer per week rijden, en wil ik 3x rijden vraagt ze 85 euro. Dit omdat ze wil dat er alleen serieuze mensen op af komen.
Wat vinden jullie hier van? Ik ben best bereid om iets te betalen maar denk dat dit best veel is..

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:18

Volgens mij is dat best wel veel. Valt het niet te overleggen?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:19

vraagt ze 85 euro per week lotte...?

Dat is echt heel erg veel hoor :n

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:20

Ja ik heb haar gemaild, heb erg veel interesse want het lijkt me een super leuk beest en ze staat op een stal waar ik vroeger veel gereden heb! En daarbij mis ik het paardrijden gewoon heel erg :D
Dus ik hoop dat we wat over de prijs kunnen afspreken.

Dees, ja 85 voor 3 keer, maar ik vind 2 keer per week wel genoeg dus dan zou het 60 zijn!

Evaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:21

best veel ik vraag voor 2x inde week 25 euro :=

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:22

Als je echt bereid bent om echt te komen(en ze dat ook echt weet) denk ik wel dat er over te praten valt.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:30

ik vind dat echt heel veel hoor lotte, ga uit van 60 euro, dat wordt 120 in de 2 weken, en in een maand 240...
vind ik best veel geld voor 8 keer rijden...
op een manege betaal je minder ;)

Evaaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:33

60 per maand neem ik aan toch?
ff uitgerekend 7,50 per keer dat je eroprijd, wel goedkoper als manege denk

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:35

nee, ze vroeg 60 euro voor 2 x per week rijden ;)
als het inderdaad per maand is vind ik het een heel net bedrag :))
maar voor per week?

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:36

Neeee idd per maand! haha ;) 60euro per maand voor 2 keer in de week rijden
Maar op een manege betaal je ook voor de les, en die krijg ik nu dan niet voor dat geld..

Kitty2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:33

Ik heb het zoeken naar een bijrijder voor mijn paard tijdens mijn zwangerschap opgegeven... Ik kreeg alleen reacties van onervaren mensen of mensen met een air van heb ik jou daar (paard moest klaar opgezadeld staan etc.. haha ben gekke gerritje niet). En als ik dan wel iemand had waar het mee klikte kwamen ze na een paar keer gewoon niet meer... Bij mij betekend een verzorgpaard ook het verzorgen ervan en dat hadden de meeste niet echt voor ogen. Mijn paard heeft dus gewoon een paar maandjes vakantie gehad en heeft enorm genoten haha. Ik was vroeger ook zo blij als ik mocht rijden al moest ik 15 km fietsen haha.... Tijden veranderen!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 01:43

Kitty2000 schreef:
Ik heb het zoeken naar een bijrijder voor mijn paard tijdens mijn zwangerschap opgegeven... Ik kreeg alleen reacties van onervaren mensen of mensen met een air van heb ik jou daar (paard moest klaar opgezadeld staan etc.. haha ben gekke gerritje niet). En als ik dan wel iemand had waar het mee klikte kwamen ze na een paar keer gewoon niet meer... Bij mij betekend een verzorgpaard ook het verzorgen ervan en dat hadden de meeste niet echt voor ogen. Mijn paard heeft dus gewoon een paar maandjes vakantie gehad en heeft enorm genoten haha. Ik was vroeger ook zo blij als ik mocht rijden al moest ik 15 km fietsen haha.... Tijden veranderen!!

ik ook hoor :))
ik kwam elke dag, zelfs als het mijn dag niet was, dan kwam ik gewoon knuffelen :))
door weer en wind heb ik gefietst(of mijn vader bracht me :))) met weer en wind heb ik gereden :))
ik deed de stal, ik verzorgde het paard, ik vette 1 keer per week de spullen in :))
en op een gegeven moment mocht ik zelfs voor de paarden zorgen als de pensionhouder op vakantie was :))
en ik vond het leuk...
tegenwoordig zie je nog maar weinig mensen die dit nog voor de paarden over hebben :)

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 08:32

nou ik ga misschien naar een verzorgpaard dat ook wel een eindje is en ik heb het er zeer voor over.
Het enige jammere is, als je pony om de hoek hebt, dan kan je sneller even langs. met mijn vreselijke school gaat dat gewoon niet.:(

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:37

Hoe is het afgelopen met diegene die gister naar een paardje ging kijken?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:19

Hier ook nog even de vraag naar een klein, licht, pittig ruitertje voor mijn fantastische shetlander! Omgeving Koedijk.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:26

voor sommige van jullie leuke vooruitgangen :D en anders de aanhouder wint he :D
ben blij met men eigen verzorgster en met men nieuwe verzorgpaardje :D is een gezellige bedoeling op stal nu :D

Sin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:35

_Lotte schreef:
Ik ben een beetje op internet aan het zoeken, en nu kwam ik een advertentie tegen van een (onervaren) fries hier in de buurt.
Ze vraagt weliswaar 60euro voor 2 keer per week rijden, en wil ik 3x rijden vraagt ze 85 euro. Dit omdat ze wil dat er alleen serieuze mensen op af komen.
Wat vinden jullie hier van? Ik ben best bereid om iets te betalen maar denk dat dit best veel is..

Ik vind het een beetje raar dat ze zegt dat ze wil dat er alleen serieuze mensen op reageren. Waarom zou je dan voor 3x meer moeten betalen als voor 2x? Net alsof je niet serieus genoeg bent als je voor 3 x in de week rijden 60 euro wil betalen. Als je dat geld aan het begin van de maand betaald hebt ga je toch heus niet denken: Ach ik heb maar 60 euro betaald, dus ik kan ook wel 2x gaan ipv 3x? Als jij echt graag wil rijden ga je sowieso wel die 3x ongeacht welk bedrag je ervoor moet betalen. Ik denk niet dat je op zo'n manier kunt zoeken naar iemand die serieus is, er zijn ook genoeg mensen die genoeg geld hebben en die denken ach ik betaal wel, maar ik ga niet, want ik heb geen zin.

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:45

Ik meld me weer, heb morgen een afspraak voor een paard wat hier praktisch om de hoek staat. 5 min met de fiets, heerlijk! Ben erg benieuwd! Wat kan een mens af en toe door het dolle heen zijn zeg :P

@ Lotte, als dat serieus is dat geld per week, ik zou het nooit doen maar goed. Dan kan je net zo goed 1 x in de week minder gaan rijden en dan bij de manege ofzo. Kom op zoiets is belachelijk, per maand prima maar per week.
Maar goed aan de andere kant een mens wil wat en als je het rijden zo erg mist dan is het misschien nog te overwegen.

Trouwens is het naar mijn mening de grootste onzin dat mensen die wel bereid zijn er een flink bedrag voor neer te leggen, serieuzer en beter zijn dan degene die dat niet kunnen of willen.

Zelf heb ik nog nooit betaald voor een bijrijd of verzorgpaard, nu moet ik zeggen dat ik ook erg veel klusjes doe! En ook heel vaak ga. Ik betaalde wel altijd lessen en eventuele benodigdheden/benzine. Was een flinke smak geld in de maand kwijt.

Wat ik eerder hier voorbij zag komen dat het vooral gaat om de klik en de combinatie, dat denk ik dus ook.
Als de klik tussen ruiter/paard/eigenaar er is, dan zijn veel dingen wel te bespreken.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:19

Jeetje wat een geld!!
En krijg je daar dan ook les voor?
Maar ik zou het niet doen voor dat geld...
Dan ben je namelijk minimaal per maand 240 euro kwijt!
Dan kun je haast nog beter een iegen paard nemen, kun je er altijd naartoe en ben je goedkoper uit ook!

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:25

_Lotte schreef:
Neeee idd per maand! haha ;) 60euro per maand voor 2 keer in de week rijden
Maar op een manege betaal je ook voor de les, en die krijg ik nu dan niet voor dat geld..

_Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:26

Sin_ schreef:
_Lotte schreef:

Ik vind het een beetje raar dat ze zegt dat ze wil dat er alleen serieuze mensen op reageren. Waarom zou je dan voor 3x meer moeten betalen als voor 2x? Net alsof je niet serieus genoeg bent als je voor 3 x in de week rijden 60 euro wil betalen. Als je dat geld aan het begin van de maand betaald hebt ga je toch heus niet denken: Ach ik heb maar 60 euro betaald, dus ik kan ook wel 2x gaan ipv 3x? Als jij echt graag wil rijden ga je sowieso wel die 3x ongeacht welk bedrag je ervoor moet betalen. Ik denk niet dat je op zo'n manier kunt zoeken naar iemand die serieus is, er zijn ook genoeg mensen die genoeg geld hebben en die denken ach ik betaal wel, maar ik ga niet, want ik heb geen zin.

Daar heb je idd gelijk in! Maar kreeg vandaag een mail, dat ze al iemand gevonden heeft..Jammer, ik zoek verder :Y)