Maar zelf zoek ik ook een verzorgpony!
Het liefst in de omgeving van Bergen op Zoom~!
Interesse ?
Dan kun je me altijd gerust mailen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loisbr96 schreef:AGarcia schreef:Gelukkig heb ik een heel mooi adresje:
- geen extra bijdrage
- mag de stallen doen
- 1x per week ponyclub
- zo vaak komen als ik wil
- helpen met beleren
Hoef alleen zelf de spulletjes te halen
Dat is inderdaag leuk.
Wat is eigenlijk ponyclub?
Kitty2000 schreef:Ik heb het zoeken naar een bijrijder voor mijn paard tijdens mijn zwangerschap opgegeven... Ik kreeg alleen reacties van onervaren mensen of mensen met een air van heb ik jou daar (paard moest klaar opgezadeld staan etc.. haha ben gekke gerritje niet). En als ik dan wel iemand had waar het mee klikte kwamen ze na een paar keer gewoon niet meer... Bij mij betekend een verzorgpaard ook het verzorgen ervan en dat hadden de meeste niet echt voor ogen. Mijn paard heeft dus gewoon een paar maandjes vakantie gehad en heeft enorm genoten haha. Ik was vroeger ook zo blij als ik mocht rijden al moest ik 15 km fietsen haha.... Tijden veranderen!!
_Lotte schreef:Ik ben een beetje op internet aan het zoeken, en nu kwam ik een advertentie tegen van een (onervaren) fries hier in de buurt.
Ze vraagt weliswaar 60euro voor 2 keer per week rijden, en wil ik 3x rijden vraagt ze 85 euro. Dit omdat ze wil dat er alleen serieuze mensen op af komen.
Wat vinden jullie hier van? Ik ben best bereid om iets te betalen maar denk dat dit best veel is..
Sin_ schreef:_Lotte schreef:Ik ben een beetje op internet aan het zoeken, en nu kwam ik een advertentie tegen van een (onervaren) fries hier in de buurt.
Ze vraagt weliswaar 60euro voor 2 keer per week rijden, en wil ik 3x rijden vraagt ze 85 euro. Dit omdat ze wil dat er alleen serieuze mensen op af komen.
Wat vinden jullie hier van? Ik ben best bereid om iets te betalen maar denk dat dit best veel is..
Ik vind het een beetje raar dat ze zegt dat ze wil dat er alleen serieuze mensen op reageren. Waarom zou je dan voor 3x meer moeten betalen als voor 2x? Net alsof je niet serieus genoeg bent als je voor 3 x in de week rijden 60 euro wil betalen. Als je dat geld aan het begin van de maand betaald hebt ga je toch heus niet denken: Ach ik heb maar 60 euro betaald, dus ik kan ook wel 2x gaan ipv 3x? Als jij echt graag wil rijden ga je sowieso wel die 3x ongeacht welk bedrag je ervoor moet betalen. Ik denk niet dat je op zo'n manier kunt zoeken naar iemand die serieus is, er zijn ook genoeg mensen die genoeg geld hebben en die denken ach ik betaal wel, maar ik ga niet, want ik heb geen zin.