Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Lianne86 schreef:Zijn wij misschien gewoon ergere/veeleisendere/vervelendere eigenaren geworden tegenwoordig?! Is dat het?!![]()
![]()
![]()
Denk dat mensen op een netjes aangeveegde manège, met een paard in een mooie box (x aantal uur per dag) en een prachtige binnenbak sowieso al meer kans hebben om iemand te vinden dan iemand die de paarden 24u buiten heeft staan (hoeft volgens mij zelfs nog niet veel modder te zijn) met eventueel een kleine buitenbak ter beschikking.. Denk ik dan..
En degene die op die manège staan en niks vinden dat zijn gewoon vervelende mensen![]()
(grapje hé).
Lianne86 schreef:Waar ik stond met binnenbak, kon die zelfs bevriezenEn het scheelt natuurlijk dat ik met die van mij naar buiten kan... Anders ben je gewoon heel erg beperkt.. Dat is gewoon rot (n) En het fijne voor jou zou iemand zijn die net iets meer durft, die het doet, zodat jij kan zien dat het gewoon "goed gaat" iemand die meegaat etc. Hoop dat je snel zo iemand kan vinden!
Deetjeeuh schreef:Pff.. Ik wou zo graag dat jullie allemaal hier woonde. En ik ben helemaal verliefd op je paardjes [naam]! Als ik bij jou had gewoond had ik zeker weten gereageerd!
Hebben jullie advertenties staan?